Wednesday, December 31, 2014

... last entry 2014 ...

Assalamua'laikum....

Last entry 2014... fuhhh, fuhhh lah sangat kan, macam lah tiap-tiap hari dan saat update... padehal 2014 i cuma ada 25 entri... isk isk isk, wat da happen *wink* ....

Neway, banyak sungguh kejadian suka dan duka yang kita lalui... as individual and as a nation.... semoga segalanya menjadi kenangan dan ikhtibar buat diri kita....

The best moment i had in 2014 is my umrah trip.... memang satu pengalaman manis yang tak dapat ku lupakan dan semoga dapat ku ulangi saat-saat manis ini suatu hari nanti.... saat pahit, lupakan aja tapi harus belajar dari pengalaman itu...

Well.... pasal azam... hurm... me memang tak reti kot nak tanam-tanam pokok azam .... tapi alhamdulillah, setakat hari ni segala keinginan, idaman kalbuku dah tercapai....Alhamdulillah.....cuma satu je me harap.... tahun depan me dapat berblogging lebih skit dari tahun ni hehehehehehe.... 


* pics credit sir google *


Kepada semua sahabat handai ku .... semoga tahun 2015 membawa keberkatan dan keindahan yang lebih dari tahun-tahun yang sebelumnya, aamiin..... Kita buang yang keruh, ambil yang jernih...moh kita sama-sama melangkah dan terus memperbaiki diri menjadi insan yang lebih mulia dari sebelumnya.....

Take cares darls.....