Thursday, March 13, 2014

... mohon maaf wahai sahabatku ...





Alhamdulillah.... Setelah pelbagai dugaan yang harus ku tempuhi, akhirnya in sha Allah ku akan menjadi tetamuNya...In Sha Allah... flight malam ni kul 8.00 mlm.  Tapi jap gi kul 2.00 i bertolak dari rumah...


Pergi berdua dengan SH.. anak-anak ditinggalkan huhuhuhu tapi demi untuk beribadah ku redha dan bertawakal kepadaNya .... tapi rasa macam tak percaya jer dah nak pergi ni.... kekadang terfikir, "layakkah aku, seorang yg banyak khilaf dan dosa, ini menjadi tetamuNya? "  tapi yakinku bahawa Dia Maha Pengampun lagi Maha Penyayang.... semoga niat ikhlas ku yg telah lama dipendam ni dimakbulkanNya...

Di sini, akak ingin mohon maaf kepada yang mengenaliku samada di alam maya maupun yang telah mengenali ku secara live... maaf lah kalo-kalo ada yg terkecil hati, terguris perasaan dengan entry-entry yang telah dipublish, maaf kalo ada kelakuan ku yang tidak menyenangkan hati atau pun kata-kata yang menyinggung perasaan... maaf ku pinta ya....

Doakanlah semoga kami selamat pergi dan pulang, dipermudahkan segala urusan di sana dan mendapat umrah yg mabrur ye...  Aamiin...

* blog pun akan bercuti sama ....

13 comments:

lizz said...

selamat menunaikan umrah moga dipemudahkan segala urusan kesana yer...jaga diri....

Mummydearie said...

Semoga selamat pergi dan pulang dari menunaikan umrah ya, sis.

Rinna said...

Alhamdullillah..selamat pergi dan kembali.. Moga mendapat umrah yang mambrur..

Cinta Cinta said...

Alhamdulillah... selamat pergi menunaikan umrah sis.. semoga mendapat umrah yang mabrur.. amin

Lyn Yusoff said...

Semoga selamat semuanya...

Kniedaz said...

Alhamdulillah sis..semoga selamat pergi dan balik ^_^

attyfir said...

alhamdulillah sis..impian dimakbolkan allah..semoga diberi kesihatan yg baik dan dipermudahkan semua urusan disana dan dpt umrah yg mabrur.doakan saya ye sis supaya dpt buat haji pula.

eima said...

alhamdulillah .... semoga dipermudahkan

Kesuma Angsana said...

selamat pergi selamat kembali yer... moga diper mudahkan semua !

Amanda Suria said...

semoga selamat pergi dan pulang serta dipermudahkan urusan di sana...amin...

zahidahwahid said...

alhamdulillah... semoga dipermudahkan segala urusan kak... semoga mendapat umrah yang mabrur.... semoga selamat pergi dan selamat kembali....

mamyharraz said...

selamat menunaikan ibadah umrah kak..
nampaknya akk sama dgn mak ayah sy mengerjakan umrah.
sy doakan akk dpt umrah maqbullah.amin ya rab.

iloveu :)

MaMa Rey said...

selamat pergi dan juga selamat kembali juga..semoga perjalanan dipermudahkan oleh Allah