Tuesday, July 23, 2013

... doyan ooooohhh doyannnnn ....


As salam...

Kejadian memula 2nd day posa kot ni.... Sapphire ngidam nak doyannnn... doyan ooohhh doyannnn..... Beli gak ler untuk dia....minta kakak penjual tu kopek siap2 masukkan dlm tupperware....


Balik rumah simpan dlm fridge.....Dah settle berbuka nasi ... ke terawih dulu, balik baru i bagi green lite untuk makan... gamaknya Sapphire terawih pun xkusyuk kan terkenangkan doyan dia tu hahahahahhaha.... apalagi jom makan...Sampai terpejam matalah dia nak menikmati durian dia tu.....



Sedap tul dia makan tu.... tak caya see ...


Sehingga menjilat jari gitu.... hehehehehehhehehe...

Dah dah.... jom kita kirja....have a lovely tuesday uols.....


17 comments:

Daddy Ziyyad said...

Beria ia betul makan durian tu, sampai menjilat jari! hahaha...

Tak pernah lagi makan durian masa bulan puasa...haha

lieyalatif said...

pandai sapphire mkn doyan yeak sis...kemain beselera hah nampaknye tu....sebijik mcm mija le ni...mia plak geli ngan durian...ohh rugiiiii...hilang satu nikmat dunia tau ahahahaahahah

gigih jugak laa die menanti nak dpt mkn durian tu yeak sis....seb baik sapphire sabar heheeheh...ye laa lieya tgk pun tau, anak2 sis ni semua jenis baik2 n dengar kate....

sapphire tinggalkan acik lieya sikit key....

shark said...

atoi..
cdapnyer..
tp kt cni xramai lg yg jual..
so nafsu bleh tahan lg :p

Lyn Yusoff said...

wahhhh penggemanr doyan rupanya..
tak suka.. busukkkk!!!

wahida said...

sedapnya kak...sabo je la tgk durian ni...hahaha...

Puan Ninie said...

sedapppppppppppnyerr
nak sikitttt :)
kite pon teringin beno nak makan doyan kak :)

lizz said...

sedapnyer sapphire layan durian...sama cam sara suka durian tapi sapphire lagi hebat makan sorang-sorang siap menjilat jari tu...

Kesuma Angsana said...

suka betul dier ngan doyan yer... KA idak lah minat puler hehehe

NUNU EERA said...

sedapye tgk sapphire mkn doyan tu..

Amanda Suria said...

Ya allah sapphire mkn doyan...dania very the diva..doyan busuk katanya

diana said...

nampak betul2 sedap tu..boleh buat iklan durian nih..ehheh

GREENJADE said...

terlioq ai...cisss :))

hamboi ambik feel smpai terpejam2 mata gitu kih kih kih

Dee said...

i tgk dia makan i pulak yg rasa tertelan2 air liur..apsal tak rasa durian eh? hahaha..

Rinna said...

Amboi.. tgk Sapphire makan.. beria2 betul..dia.. :) Nampak sgt kesedapan durian tuh..

MulutPayau said...

sedapnya doyan......terliur tengok..

zahidahwahid said...

sapphire, akak puasalah tengok awak makan tu macam sedap giler... adeh! >.<

MaMa Rey said...

wah lulian lah..suka makan ni..terliur tengok cara dia makan tu hehe