Friday, May 31, 2013

... apa yang ahkak dapat ...


As salam....

Bekfas makan kuih keria...
Orang berholiday tapi ahkak yg merasa...

Hahahahahha, sempoi kan pantun 2 kerat ahkak ni.... see naper i cakap gitu....Tengoklah apa yang ahkak dapat dari opismate ahkak yg gi holiday sana sini sinun :D ....

Dari my fwenz yg ke Vietnam,
coaster @ lapik gelas

and 2 pepel purse yg comels...


Dari my fwen yg ke Jepun... hand towel & coklat pedas *memang ada rasa2 pedas*...katanya ada wasabi dalam tu....and she said it's halal *according to her fwen yg stay ke Jepun*....


And oso from my fwen yg ke Bali, body spray & shower gel yg semerbak mewangi......

Tak ke i merasa namanya tu lalalalalalalalalala.... Alhamdulillah...and thx dearies...Ahkak sukaaaaaaaaaa sangat......

Jap je nak masuk bulan Jun dah kan......ok then...Enjoy your wikenz and take care!!!!


17 comments:

lieyalatif said...

amboi sis..banyak sungguh collection ole2 nie heheheeh...best laa kalo gini sis....ye laa tanda ingatan dari kawan2 kan sis...nanti sampai mase kite pergi bercuti kite pun ingat mereka kan sis....

dlm byk2 tu lieya suke lapik gelas tu...jarang dpt lapik gelas as ole2....cute plak......

hepi weekend sis...

lizz said...

waa banyaknyer...semua lelawa...

Lyn Yusoff said...

rezeki... untung sis..
happy weekend yea

Kniedaz said...

wah....bestnya...

4feet8 said...

cantik juga buat cenderahati pelapik cawan tu kan..mm. tak pernah terfikir pula..

farra8979 said...

wah, bestnya sis dapat byk gift... ^^

wahida said...

wow, org lain yg pi holiday, akak pulak dpt mcm2 brg ye...gempak2 lak tu gift yg diberi...

jom la kak, kita pi holiday pulak, asyik kita tgk org berjln je...huhu..

nini said...

wow bestnya dapat hadiah....banyak pulak tu...hehe...rezeki rezeki....=D

Teratak Hami said...

Rezeki... Best best

Amanda Suria said...

paling suka bila dapat souvenir..sedang menanti bos2 balik dari germany..tunggu apa diorang nak bagi..

Kesuma Angsana said...

murah rezeki yer !

ainnoraini said...

Rezeki tuu...kalau saya pun suka dpt mcm2...

cikpia said...

errr.... ahkak bila nak pi holiday? saya gatai tangan dah dok tunggu ole2 ni.... hehe

eima said...

untung la badan sentiasa org ingat ....

Rinna said...

Wahh bestnyaa dpt hadiah.. rezeki.. :)

mama ila said...

bestnye dapat hadiah dari kengkawan...hehe..diaorg yg pergi..kita pun dapat merasa skali =)

zahidahwahid said...

syiok gilak... hehehe