Wednesday, April 10, 2013

... yum yum yummylicious ....


As salam...

Bila lama tak pekena....


Memang yum yum yummylicious......Tempat kejadian kekenyangan ini is at Johnny's :D Sila terjah ye *wink*

16 comments:

*SiRibenMerah said...

sedapkan..
adeshh~ i miss u sis..

Zana Nordin said...

fuh...sedap nie sis
johnny's xde kat kluang...
tp ada satu restoran steamboat/bbq kat kluang nie...sedap gark...selalu kalau teringin makan kat situ jer lah...

NUNU EERA said...

nyum3.. lma xmkn johnny's.. hehu..

CikPuanHaLia said...

Sekali sekali makan setamboat memang layan kan sis..
Tak pernah makan kt Johnny's..selalu makan kt Island BBQ & Steamboat sajok :)

Ratu Hatiku said...

Suka mkn steamboat jugak :)

lizz said...

dah lama tak makan kat johhnys..ni ..saya suka makan nasi goreng cendawan kat sini sedap...

Daddy Ziyyad said...

Tapi dah tak suka gi johnny kat sini, penuh muka mynamar/vietnam kerja...nak makan pun dah was was

Rinna said...

Dah lama tak pergi Johnnyss.. Suka gak steamboat nie.. :)

Dee said...

dah lama dee tak makan kat johnny's..hehehe..

rATu kEBaYA said...

sedapnyer sis..

Kesuma Angsana said...

@ Johnny mmg beshhh sgt ler

Kniedaz said...

tak pernah pun gi situ hehehe

atty's said...

i suka giler makan steamboat.
haritu pergi makan steamboat , perhead rm25 je kt bangi ni..tp rugi ler kalo i mkn..baru mkn skit dah kenyang..duduk x smpi 1 jam.

zahidahwahid said...

tak pernah pergi johnny...

mama ila said...

haah..mmg best Johny's..ila pun suka!!! tapi kat trg xder..sooo..kalau gi kl..barulah dapat makan.. =)

ch@ said...

Jarang mkn steamboat. Sedih btl.