Tuesday, April 9, 2013

... hair cut ...


As salam.....

Yesterday bawa Sapphire ke hair salon to have her hair cut....


And tat ta daaaaa....


Sapphire memang suka berambut panjang tapiiiiiii kulit dia sensitif.  Kalau dah panjang walopun kerap berikat tapi tetap akan naik ruam....potong rambut sebab tengok ruam dah mula menjelma kat tengkuk dia...Sib baik Sapphire tak merajuk with her short hair.... ibu dia lega pun iye sebab senang nak jaga  bila rambut pendek ni....

Hopefully bila dah dewasa nanti leh ler berambut panjang... gegirls rambut panjang lah best kannnnnn....

Have a lovely lovely day darls.....


16 comments:

lieyalatif said...

Oloooooo comel sangat!!!!! Lagi cheecky rupe sapphire sis hehehehe...paling best pipi nampak bertambah bam2....serius lieya suke dgn rambut baru nih...sesuai dgn sapphire....

Tu laaa sis senangkan nak urus rambut dah pendek nih....mcm lieya ni lagilaaa dgn sekolah rendah lepastu sekolah agama, mmg senang nak urus bile rambut dah pendek nih.....

Dee said...

anak i demand ok yg berdua tu..ingat nak potong mcm sapphire ni..tp takmoh..mau layered hair..so berlayerlah 2 orang tu..hehehe..

Ida WC said...

rambut pendek sng nak jaga. apapun tetap comel

Lyn Yusoff said...

slolo comeynya..
nampak bam bam bila rambut pendek..

Daddy Ziyyad said...

saya prefer masa rambut panjang...Tapi yg new hair cut, comel jugak! :)

Kniedaz said...

betul la..nampak bam bam tapi cute!

4feet8 said...

saya pun dah lama tak potong rambut. dari 2008..
cuci rambut pun kat rumah je sbb kat saloon tak muat sinki.. hehe

hainom OKje said...

Pendik lagi senang nak jaga sebenarnyakan RSVP
Tapi Saph lagi come rambut panjang...
Samalah ngan anak okje tu berangan nak bela panjang...pagi2 kena tolong sikat rambut dia hehe

Amanda Suria said...

rambut pendek pun tetap comel la sapphire..

*SiRibenMerah said...

comel sgt.. nampak mcm tembam sket la.. adakahhhh btul???

Ratu Hatiku said...

lbh cute Sapphire rmbut pendek.. :)

Kesuma Angsana said...

nampak lebih kemas & cute !

eima said...

hmm comey la ... nampak sgt kemas... ngan cute

ch@ said...

Cam bdk korea. Sooo cute. Kita rimas tgk rmbut pjg auni...kalau lurus je xpe...ini bergulung gulung. Rmbut pendek lbh ringkas.

lizz said...

Sapphire tetap comel..walaupun rambut pendek...

zahidahwahid said...

tetap comel ^_^