Wednesday, March 13, 2013

... voucher ...

As salam...

Alhamdulillah, baru dapat voucher ni...untuk mereka-mereka yg berumur 40 ke atas ye... ahkak dah 4 series ok :) ....


Untuk lelaki tak de voucher mamogram tu ye... only for ladies....Insha Allah akan ku gunakannya...kena set appoitment dulu lah nie, hurmmm.......

Well, take care uols and have a wonderful wednesday....

13 comments:

Kesuma Angsana said...

yupp gunakan dgn sebaik mungkin...

eLLy said...

Hargailah kesihatan anda.. eceh :)

zahidahwahid said...

have a lovely wednesday too kak....

Shopaholic Mama said...

Wow dpt voucher ye? sini takde but we got subsidy if we do it! Done mine, both mammo & pap smear, alhamdullilah clear. Hopefully yours too!

sW33tdARLiNG said...

hoyeaaahh untungnya

Daddy Ziyyad said...

selamat buat pemeriksaan...hari2 ada org dtg jumpa saya buat check up perkeso ni..:)

Rinna said...

Bagus laa tuh.. dpt peluang gini baik gunakan..

mamyharraz said...

rezeki ni sis.
selamat membuat pemeriksaan ;)

Chibi Maruko said...

semua dapat ke baucer ni, memang bagus tuk kesihatan...
nanti dah pegi sila cita yea camana proses dia sebab tinggin gak nak buat nanti.

nieda said...

Bagus..bila dh ada baucer ni semangat skit nk buat kan sis..

nini said...

oh 40 ke atas je ke..saya baru nak tanya acane nak dapat...hhe

Nora Karim said...

nanti share experience ya... moga semuanya ok...

farra8979 said...

but akak look so young ok. x nampak pun 4series... ^^