Thursday, February 28, 2013

... projek mega ...


As salam....

Sila sediakan tisu untuk lap air liur yg merembas keluar tu menatap gambar dibawah nie hehehehehehe....



Projek mega opismates ku nie...... Semalam opismate i bawa seplastik mangga yg agak masam.... so memasing tak leh nak makan cicah2 tu... hurmm...idea pun datang... Air + Gula + Garam + Mangga =


I think esok baru sedap makan ni.... tadi one of them dah try.... bau dia perggghhhh memang bikin kecur je tapi katanya lum cukup messssrrrraaaa..... esok should be jez nice..... mangga ada lagi half plastik... untuk dibuat hari jumaat.... so monday masuk keje dah leh makan berjemaah lalalalalala.....

Amacam terkecur tak? hahahahahahhahahaha......



15 comments:

*SiRibenMerah said...

yesss.. kejam! kecur liur da neh..

Lyn Yusoff said...

sedapnyer sis
klu letak dlm fridge kasi sejuk lagi sodapppp
*meleleh air liur denZ*

Fiza Rahman said...

Sedapnya. Memang kecur liur.

Amanda Suria said...

OH MY GUCCI...MEREMBES2 KELUAR DAH AIR LIUR NI HA...

Kniedaz said...

Adoila sis..bikin kecur je la...kalau saya...saya campak cili padi sebiji dua hahahaha

Ratu Hatiku said...

Sedapnya... akk tgk pun dah terliur... dulu masa akk skolah suka minum skali air jeruk nie siap ltk air batu lagi... :P

GreenJade said...

kijam gilo huhuhuhu (meleleh lehleh leee eleleleee)

Dee said...

sedap..dee suka tp takleh mkn byk..semput..huhu..

sW33tdARLiNG said...

ngiluuuuuuuuu gigi.. dah ler tgh sakit gigi niii

i loikee mangga dengan air gula

lieyalatif said...

perghhh sis...lambat noo suruh lap ailiyo...dah jejes2 dah ni hahahaahaha...kene lap keyboard nampak gayenye ni ....

dulu mak lieya rajin buat gini...lagi sedap dari beli kat kedai yg jeruknye mcm boh ubat tu....buat sendiri lagi sedap...air die pun tak takut2 nak hirup heheheeh

sis, aktiviti bw i tergendala sikit sebb opis i blocked blog...so kat umah jek laa i leh bw key...so lambat sikit le kunjungan balas tu....

zahidahwahid said...

seriously kecur ayaq liuq... nak sikit... hehehe

mamawaiz said...

sedapnya..sedapnyaaa
mana nak cari mangga ni..nak buat jugak..hehe

Rinna said...

Adoiyaii..mmg kecur nengoknyaa.. :)

Kesuma Angsana said...

sedap ku. feveret KA nak sikit

nini said...

memang sangat kecur liur dibuatnya...=D