Thursday, January 17, 2013

... kitty cat ...

Cat's cute expressions....


*credit google*

comei kannnn hehehehehe....


Ni plak Chi, kitty cat comel hakmilik my BIL....baru berusia 5 bulan, aktif tapi manja.....


So weekends kekadang tu gi terjah ke rumah BIL utk bermain2 dgn Chi....Sib baik setakat hari ni  Sapphire tak minta utk bawa balik sbb dia tau "No Pets Allowed" kat apartment w'ouls ...  dapat jumpa and main sejam dua dah cukup for us.....


10 comments:

Lyn Yusoff said...

cantik bulu chi

mamawaiz said...

pencinta kucing rupanya sapphire ni

NUNU EERA said...

comel.. kat umh skrg pn xleh nk bwk kucing.. :(

Ratu Hatiku said...

Alahai comeynya....geram tgk

Dee said...

chi dh mcm nak masuk beg je tu..hehehe..

eLLy said...

hai chi.. alolololo tomey nyerr

Daddy Ziyyad said...

hensemnya Chi :)

lieyalatif said...

ohoooooooooooo sapphire suke cat!!! mcm dayyan la sis...tapi lieya pun tak kan kasi nak bela cat huhuhu...so harap die menumpang kasih cat jiran ngan cat nenek jek laa hahahahaha....

comel la sis chi tu...nampak noo manjenyer...bulu gebus....lieya ni tgk cat comel2 mmg suke tapi nak pegang lieya takut haahahahaha...terukkan ....

Kesuma Angsana said...

mmg ler comel, tpi KA ni penakut kucing sikit ler

zahidahwahid said...

comel....