Wednesday, October 10, 2012

... spiderman sengayut ...

Pagi tadi nak keluar rumah tetiba nampak sesuatu *yg dlm bulatan tu* .......



Apa tu? dah ghopa spiderman sengayut kat pokok gitu kan hehehe.... bila gi tengok dekat-dekat, rupanya ada tshirt and seluar sapa ntah jatuh and tersangkut kat pokok tu.... sajer je pepagi lagi dah buat i jadi mamarazzi gitu lalalalalala...

20 comments:

sisdee said...

hahahaha i tot ada yg pnjt pokok ppagi hihihi...x pepasal

Lyn Yusoff said...

hahahah..
lawak pepagi hari..

Daddy Ziyyad said...

hahaha..betul la..sekali pandang nampak macam org tak bergayut!

cHeRyNa PiReS said...

ke ada org letak?
macam real je?

Kniedaz said...

betul laaa...mcm spiderman plak..tapi gomuks sket spiderman ni

wahida said...

huwaaaaa!! stressnya pc kat kat ofis tak nampak gambar!!

Dee said...

ingatkan org bunuh diri tersangkut kat situ..huhu..

ct rahani said...

hahaha.. ye la sis.. nampak cam org tgh bergayut kt situ.. ingat pagi2 dh ader org petik kelapa.. hehe..

Kesuma Angsana said...

pagi2 lagi dah de keje menanti ye !hehe

Rinna said...

Adooiyaai.. leh plak tersangkut kat situ yer.. ingatkan.. doll spiderman hehehe

lieyalatif said...

hahaahaha...mmg sesuatu pun pic ni sis....mati2 ingat ade org memanjat...rupenye kebetulan plak baju tersangkut kat situ....hahhahaah...aduyai....

mamawaiz said...

fuh..suspen je kn.takut jugak..kot2 org yg jatuh

anaa said...

kekeke.. senggayutan yang bukan hari2 boleh lihat.. :)

Kamariah Awang said...

Terkejut ma... macam betul jer. Jangan2 sengaja orang usik tak?

akuzle ayu said...

Kusss semangat! Ingat ader org bunuh diri.. Har3

atty's said...

sapa punya baju ngn seluar agaknya tu

TiranaAduka said...

salam rasp

Ala kecik sgt gambr tu..

Pekabr di pagi khamis?

Teratak Hami said...

nasib baik spiderman, klu kain putih, mahu terkejut ingatkan cik pontixxxx bergayut.

sW33tdARLiNG said...

lorr mesti nangis budak yg hilang baju spiderman tuuu

zahidahwahid said...

alahai...agak scary pulak tengok... -.-