Thursday, October 25, 2012

... coklat ...

Syukur alhamdulillah dapat rezki di pagi hari....balik aje dari meeting, tengok ada coklat nie atas meja....yabedabeduuuuu....

Leh jadikan 'pemanis mulut' untuk berbuka nanti tapi rasanya mesti sapphire nak satu :)  Kepada tuan yg memberi, makacih....next time bagi lagi tauuu lalalalalalalalala....

Kepada mereka yg nak gi bercuti and balik kampung.... safe trip tau....jaga diri baik-baik...

Kepada semua umat Islam....Selamat Menyambut Aidiladha....

* pics credit google *

Uols beraya mana?  Ada buat qurban tak?


15 comments:

mamyharraz said...

cadbury mmg sedap.
semoga murah rezeki org yg memberi pada sis.

selamat hari raya korban utk sis &family :)

Dee said...

salam aidiladha sis..

i tak balik kg..raya kt sini..tp sat tu cuti2 m'sia kat janda baik :)

SYANI said...

Cadbury tu.....Rezeki jangan ditolak ye dak kak??

Selamat Hari Raya ye..

Kesuma Angsana said...

wah rezeki coklat tu!

Lyn Yusoff said...

Selamat hari raya Aidiladha sis

Daddy Ziyyad said...

selamat hari raya haji..

saya beraya di rumah mertua di Nilai..

:)

mia izzati said...

tawun ni turn sy hehe..so raya belah utara jee hehe

eLLy said...

Selamat hari Raya darling!! eLLy raya kat KL jer ..

Berhati hati di Jalan raya! Takut ada lembu yg melintas nanti ...Moooo...

wahida said...

selamat hari raya aidiladha ye kak...take care...

LYAfrina said...

sedap.. hilangkan stress ;-)

lya beraya kat sini je..sbb mak & mil duk sini lake...

n ade dpt bhgian korban kt ofis.. raya ke 2 ni

salam aidiladha dear

Sharinginfoz said...

lapar ler pula tgk coklat

Kamariah Awang said...

Ma disini aje, Rasp...

cHeRyNa PiReS said...

Salam Aidiladha Kak Rasp :)

Myra Jay said...

Coklat Zip tu sedap tu.. :)
Peberet jugak tu :D

zahidahwahid said...

rindu rasa nak memborong coklat dekat labuan... hehehe