Wednesday, July 18, 2012

... damsel in distress ...

Damsel in distress, 3 knights to the rescue... ;)


Sapphire tak pandai bowl tapi nak bowl gak... 2 jejaka plus 1 daddy kepada jejaka tolong dia :) thx to famili Sis Nor yg sporting nie, dapatlah ibu Sapphire 'bernafas' skit :D


 # Elly, dah buat pembetulan hehehehehe

19 comments:

Kesuma Angsana said...

bakal jadi bowler negara ni satu hari nnti hehe

eLLy said...

3 jejaka? yg baju hijau tu still jejaka kah? hihihihi

mamyharraz said...

comelnya kids dok pakat tenung bola bowling ;)

kazmyra afkar said...

jejaka idaman kah?? hahaha...
yg penting baju hijo dah org punya.. lebih 2 org lagi boleh jadikan bakal penyeri sapphire.. hahaha

saffiya_aleesya @ echa said...

lama dah tak men bowling..kemain lagi si kecik tu semangat jugak nak men bowling yer ;-)

rATu kEBaYA said...

comeeeei.. 3 jejaka tolong angkat bola tu ye.

CikPuanHaLia said...

Alahai sis..hannan dh byk kali ajak bowl..xtau bila nk bawak...huhu

zahidahwahid said...

tak sabar nak g bowling esok... kekeke

SURIA AMANDA said...

Dania pun sama..kalau main bowling ngan mama confirm nak jugak lempar..selalu masuk longkang..tp x jemu2 belajar..jatuh pin 2-3 pun dah hepy dah...

Neeza.Areef said...

mentang2 saphire comel smpai 3 tlg cover ek

wahida said...

happening!!

Dee said...

ramainya tolong baling bola sapphire..hehehe..

Dee said...

ramainya tolong baling bola sapphire..hehehe..

Dee said...

ramainya tolong baling bola sapphire..hehehe..

chichi said...

laaa..bagusnye..yg memberi semangat tu..huhuhu

ainnoraini said...

semangat kesukanan tuu..
comey jerr

atty's said...

saya pun dah lama x main bowling..

LYAfrina said...

xtvt best..selalu bwk asya tgk org main je.. tp x pnh main lg,lya dulu2..main la..skarang dh lama x golek2..

*SiRibenMerah said...

yg bestnya.. bola dia semua menjatuhkan bilangan pin yg agak byk.. aunty iyra sentap!!! hahahaha.