Wednesday, May 23, 2012

... ipad baru ku ...

Yahoooooo hepi ..... meh let me show op skit ipad baru ku....


Eh bukan bukan bukan.... bukan ipad aaaaa..... i-cushion jer hehehehehehe ... beeesssst leh peluk2, sandar2.. me loving it!  Kegumbiraan ku sama cam baru beli ipad lalalalala....

25 comments:

*SiRibenMerah said...

nak jugak satu ketul.. hahaha~

GreenJade said...

cun la teman sepeluk ni..mcm2 kretiviti lah nowdays kan kak. hehehe

Myra Jay said...

Okla tu, takdapat iPad betul, dapat peluk bantal iPad pun jadikla, merasa jugak ;)

SYANI said...

Gedabaknya iphone..heheheheh

NurMisnan said...

hahaha.. cute.. letih2 boleh sandar sini..

wida said...

Hihi..comel.
sedap peluk ni..

Neeza.Areef said...

tekan2 skit kak..heheh

:: Riri-Fatieha ::~ said...

hehe, dpt bantal pun jadik la kan..

Daddy Ziyyad said...

ahahahhaha...saya nak cari bantal galaxy tab lah pulak!

ch@ said...

dlm dia mesti ada yg biji2 tu kan kak. nak cari kat air hitam la blk Jhr nnt. hehehe.

teja said...

cuteeee lah icushion u sis..
nak jugakk bolehh??
hehehe..;)

lieyalatif said...

Keh keh keh cool la sis... Siap leh baling2 lg kan sis....

Comey lak sis ....

NUNU EERA said...

besar mna cushion ni kak.. mcm empuk je.. best2..

wahida said...

bestnya kak...mana beli?

eLLy said...

wah cantekkk ... i likeee

ct rahani said...

comel.. besh dpt peluk2..

btw.. salam kenal sis.. follow sini k.. :)

ratna said...

Besaunya ipad....kalau jatuh confirm x pecah..x bengkok..

Teratak Hami said...

besau mana cushion tu? Mcm2 idea kretif

LYAfrina said...

comel la bntal ipad ni..

mamyharraz said...

hehe ipad ni kalau agak ank ngamuk boleh bg cepat2 sbb kalau nak baling seploh kali pun takpe tihehehe

Dee said...

berapa ribu?

Annie Han Yeon Rin said...

Sis,

nak satuuuuu ^_^

maya amir said...

hahahah...cuba bawak gi cafe mana2 ke, gi shopping complex ke..pastu buat2 lah mcm guna ipad.. kekeke

nurHeart said...

waaaa.. ipad itu sgt empukkkkk~

Reena said...

Hahaha... beli dekat mana tu kak? Hamboi.... kemain ipadnya :)