Monday, April 2, 2012

... pemanis mulut ...

As salam and morningggg.... pagi nie mendung, sejuk dan mengantukkan jer...bestnya kalo leh stay home, tarik selimut dan zzzzzzzzzz kan .... this morning w'ouls dapat 3 pemanis mulut....


2 jenis kek yg sodap nak nak yg coklat cake tu...memang mantopsssss i leh cakap kalah SR oooo.... kuih seri muka tu pun sodap....lemaks berkrim.   Coklat tu one of the bosses ntah ler gi mana...rasanya JB kot... so dia bagi ler sebalang tu kat i...letak jer atas meja nie..sesapa datang leh ler amik....

Camne nak diet...asyik makannnnnnnnnnnnnnnnnn jer tapi org kata 'rezki jangan ditolak' tak gitu lalalalalala...


15 comments:

lieyalatif said...

keh keh keh ...betul tu sis...rezeki jgn ditolak...hamik jek...mkn sikit2 kang heheehehe

wida said...

Betul tu sis..rezeki jgn ditolak.

*SiRibenMerah said...

manisss sekali.. jgn semut hurung tuan yg mkn semua neh cukup.. heehehe~

CikPuanHaLia said...

Semoga yang makan jua akan manis setiap hari :)

Neeza.Areef said...

dah la sy suke kuih seri muka..terus nak heheh..

tp kek coklat tu npk gelap dan basah..fuhhh

POSH76 said...

lepas makan mesti nak pekena menda2 manis walupun cikit!!

mamyharraz said...

pemanis ni semua bangkitkan mood happy tau sis ;) sedapppnyaa :D

Rinna said...

rezeki jgn ditolak.. sedap2 pepagi dah dpt makanan sedap2 plak tuh.. :)

Pepel BoNda AmaNi said...

rezeki jangan di tolak...lemak jangan di cari...lalalalalalalal *ayat dengki sekian :P*

Mr & Mrs MonDoK said...

.:: Nyummmm!!! Nyummmm!!! Fooooooooddddddddddd!!! hiks!!! ::.

Dee said...

murah rezeki u sis..gini kalu punah diet..

nurHeart said...

kueh! chocolates! yummehhh..

alhamdulillah, rezeki :)

eLLy said...

sungguh manis mulut mu berkata kata :-)

Reena said...

alaa... apesal kita tak tau ada pemanis atas meja ni? Ish... rugi-rugi... hehehe

zahidahwahid said...

kalau kata nak diet mesti ramai orang nak bagi makanan....hehehe