Tuesday, February 21, 2012

... pati ikan bilis istimewa ...

Nampak tak apa yg tak sepatutnya ada kat situ.....



ini haaa barangnya....
Pati ikan bilis istimewa nama komersialnya, nama manjanya plak BUDU ok hehehehe... botol kecik jer setinggi mug i tu... rege dia RM1.70 beli kat kl...kalo beli kat pantai timur haruslah lebih murah ye.... Kirim kat my fwen sbb dia memang ada stok kat opis nie...kekdg i tengok dia makan nasi, dia leh colekkan cili padi dgn budu nie...i tried bebaru nie...sedap...tu yg kirim sebotol....

Korang makan tak budu?

20 comments:

*SiRibenMerah said...

saya makan...
sedapppppp~

Pepel BoNda AmaNi said...

nak kirim roti jalan tengah la...hahahaha bleh...tajuk lain..kirim lain...

fiza said...

Perghhhh...sedap ni kak, my fav gak nih. Kalau dpt nasi panas², mkn timun cicah budu pon dah selera.

miss nina said...

sedapnya budu :)
lama tak makan

mamyharraz said...

yumss mmg sedap budu nih pekena dgn cili padi mkn nasik mesti bertambah :D

Rinna said...

Saya ada 2 botol kat umah.. Sedapkan.. dulu tak reti makan...tiba2 plak tersuka..heheh.. :)

Neeza.Areef said...

makannn

adarnadzmie said...

sedap klu mkn ngan nasi panas2 dan ikan goreng garing...hehe

wida said...

saya ni nama je duduk trgnu..tp dlm peti sejuk x de pon botol budu..hehe

POSH76 said...

walaupun kecik jer camtu dah tahu mesti sodap ni

Munnafendy said...

kalau org kata itu budu, sy xmakan.

tp bila nmpk,telan je..last2 baru tau itu budu..haha

dela said...

x makan.... :(

Eri-chan said...

tak makanlaaaaa...errrr

Softtouch [Hanim] said...

makan sis......

Cik Wanie Ghani said...

wanie adalah "HANTU BUDU" okeh,
hihihi,
sedap giler:)

*ayu the sun* said...

sy x pernah try,,, rasa dia cemana sis? rasa ikan bilis la eh?

sW33tdARLiNG said...

sampai skang i takleh nak cicah lagi budu tu.. tp kalau dah orang campo dlm nasi kerabu, boleh jer i telan

masviona said...

haruslah makan :)

zahidahwahid said...

makan...makan... nak makan cencaluk.... >.<

nurHeart said...

nama manja tuuu hehee.. tak penah try tp penah tgk sbb masa study dulu tinggal dgn housemates dr kelantan :)