Wednesday, February 1, 2012

... 3 = 8 ...

Today cuti Hari Wilayah Persekutuan....selamat bercuti pada penduduk wilayah persekutuan....

* pics credit google *

See i amik cuti 3 hari jer...selasa, khamis & jumaat...tapi dpt cuti lama sampai 8 hari uols, termasuk sabtu ahad & public holiday, rabu minggu depan baru start kerja, itu yg 3 = 8 tu, ...... fuhhhh memang berbaloi2 lah :D  Hopefully, i start keje dgn rasa yg refresh...jgn bertambah malas dah hehehehe....

Ok lah, uols yg bekerja, selamat bekerja lah iye....

7 comments:

wida said...

untungnya...
pandai sis plan cuti..

Neeza.Areef said...

kbtln pic ni sama ngn dee pnya n3 gak..hehe..happy holiday again sis

Neeza.Areef said...

kbtln pic ni sama ngn dee pnya n3 gak..hehe..happy holiday again sis

sW33tdARLiNG said...

byk betul cuti lately ni... bersambung2 kan.. tapi apakan daya, tetaplah diriku tak balik kampung sbb nanti kang mak nak datang sini sbb ada kenduri saudara

Teratak Hami said...

lama cuti tu, nak buat apa agaknya?

POSH76 said...

bessnyer sis....happy holiday...ni baru betul2 bercuti

cikpia said...

have a happy loooooooooooong holiday sist!!!!