Wednesday, January 11, 2012

... Ton Phai Restaurant ...

Kejadian dah lama masa cuti sekolah...bawa kids jenjalan area kl, agak lewat petang, singgah makan sblum balik rumah...Kedainya bernama Ton Phai Restaurant...

Area Jalan Raja Uda, Kampung Baru *yg bertanda B tu* sama jalan dgn Juara Tomyam yg pames tu, tapi kedainya ke dalam skit... kedai nie lunch hour tak buka...i gi makan nie dlm kul 5 lebih kot kalau tak silap i....

Harga berpatutan....
Ayam goreng kunyit, telur dadar, paprik campur....tom yam campur pun terbaekkk tapi tak amik gambar sbb diserve lambat skit and masa tu w'ouls dah sedap melayan tekak....

Kerabu mangga yg terbaeeeekkk....i tengok pun terkecur balik hahahahaha...harus gi layan sekali lagi nie :)

16 comments:

wida said...

Makanan thai ni mmg feveret sy gak sis..kerabu mangga tu sy tengok pon meleleh air liur..hiks

*SiRibenMerah said...

nak ikut kalo g layan lagi sekali.. ahahahaha

POSH76 said...

paling tirguda tengok kerabu manggo tu sedapnya

Ati Masrif said...

kita suka ..kerabu mangga
harus order kalau makan kedai tomyam

Neeza.Areef said...

slurrppppp

lieyalatif said...

sis, tgh sapphire posing tu mcm anak mat saleh tau.....dgn pipi merah2 die pastu rambut pun cam merah2 sikit...comel tgk!

wow sis...menarik tol menu die .....

kazmyra afkar said...

pecinta tegar kerabu mangga.. arghhhh bestnya...

mummysyafie said...

mmg terbaek la sis..tapi selera makan tercicir ntah kemana..so tengok pun feel kurang sis.sob..sob..sob..

wahida said...

ayam goreng kunyit tu yg tak menahan tu...feveret saya tu kak...

adarnadzmie said...

lauk terbaik klu ke restoran thai... pastinya kerabu pelam... haha...kecur air liur tgknya..haha

eB ezrin said...

krabu mangga? perghhh

sW33tdARLiNG said...

wahhh sedappppp kerabu mangga.. u balas dendam kat i ker? hehehehehe

ini jalan yg 1 lorong tembus ur office kan?

ratna said...

Ayam goreng kunyit dia nampak meriah. Mesti sedap tu.

Rinna said...

Wah menarik nie.. harus diterjah kalau ke kg baru.. Selalunya kalau ke sana weol ke Schumuvit kalau tak silap laa.. ejaannya.. :) Kat situ pun sedap.. :)

nurHeart said...

oh.. fooooooood~!

atty's said...

kerabu mangga tu ..buat saya lapar tau sis