Thursday, January 12, 2012

... gigi ku sakit ...

Oh tidak....tetiba gigi ku sakit....

Buat kerja semua tak kena, menangkap sakitnya sampai ke kepala.....Nak kena gi dentist nie...tapi kena tunggu weekend.... today rasanya mesti balik lewat ... by then, klinik tutup... nak MC baru jer lepas cuti panjang....So, hopefully i can bear the pain till saturday.... benci tul sakit gigi nie kan ....

16 comments:

eB ezrin said...

kena cuti gaks. x thn ooo. hu3

POSH76 said...

paling tak suka sakit GG...takut tul nak jumpa dentist...

adarnadzmie said...

sakit gigi adalah sakit segala sakit...hehe...dah kena baru2 ni...siap ngan gusi bengkak sekali...huhuuuu sakit...

*SiRibenMerah said...

susah hati.. sakit neh paling merana.. x leh nk buat apa.. huhuhu~

Cho Zila said...

sakit gigi memang menyakitkan... ooo tidak.. dan sakit gigi menakutkan sebabnyer harga dentist amat mahal....

Rinna said...

Memang tak suka kalau kena sakit gigi..iye laa nak buat keje semuanya tak boleh apa lagi kalau nak makan..adoi..

atty's said...

boleh tahan ke sis..baik mc je..sakit tu..takecare ye

Nur Misnan said...

ohhhh dear.. memang tak tertahan sakitnya..
Kau ambil setengah gelas air suam + cuka = kumur. buat beberapa kali hingga kurang..

ger well sonn dear..

Nur Misnan said...

cukanya sesudu kecil jer ya..

Dalila Hamid said...

pling x best skit gg... spoil mood terus

Neeza.Areef said...

sakit gg bleh jd sakit 1 badan..serba x kna kan..

sW33tdARLiNG said...

haiyooo like my sister.. gigi bongsu baru nak kuar..

Softtouch [Hanim] said...

sakit gigi boleh buat demam kan sis...smeoga sis cpt sembuh...take care

mummysyafie said...

kalau penin kepala bleh makan penadol..tapi kalau sakit gigi..sengsara nyer...

Reena said...

Aiyakk, sakitnya sis. Haritu pun kita ada rasa gak denyut-denyut macam nak sakit gigi. Tapi bila setiap kali gosok gigi, kita berus kuat-kuat dekat gigi yang macam nak sakit tu. Terus hilang dah sakit tu. Fuhh... Lega.. hehe

ketikketok said...

Hidup lebih ceria dengan Perap Cenderawaseh..rahsia hilang segala sakit dan tingkat ketrampilan daripada alam semulajadi nano mikrofungus dan tumbuhan