Thursday, November 17, 2011

... T.T ...


setiap kejadian ada hikmahNya...

* saya suka makan asam yg manis *ihiks*

13 comments:

Pepel BoNda AmaNi said...

ikan siakap sweet n sour pun sodap kan....

Ati Masrif said...

orang lelaki pun selalu
cakap macam gitu...huhu~

wida said...

sy suka mkn asam yg masam..hiks

Zana Nordin said...

pahit
manis akhirnya...

maya amir said...

sama macam i..suke makan asam yang manis..hehehe

Sharinginfoz said...

memang betul tepat sekali..

eLLy said...

kita nak ikan kerapu masam manis :p

Eri-chan said...

kalau takde rasa2 ni hidup rasa tawar je...boring pulak.

Dee said...

betullah sis..tp dlm manis ada juga masamnya..

♡ a.y.u ♡ said...

itulah yg di namakan kehidupan..xlengkap rasanya kalai tak ada perasa perasa ni kan sis...ayu dpt belajar semua ni bila ayu da rasa semua perasa kehidupan ni...

Kamariah Awang said...

Hikmah disebaliknya....

miss nina said...

sweet and sour- kombinasi yang kadang-kadang kita perlu dalam hidup ni, kan?

nurHeart said...

yeah, ups and downs, sweet sour in life :)