Monday, November 21, 2011

... ngap ...

Berdebar-debar nak tengok bola malam nie....Semoga Harimau Muda kita boleh ngaaappp itu Garuda....


All the best!

12 comments:

ikiqzana said...

harap2 la yer sis harimau muda kita menang mlm ni.. x sabar nk negok.

SYANI said...

semoga harimau muda berjaya mlm ni..

atty's said...

sama gak sis..rasanya tak sanggup nak tgk kot..huhuhuhuhu..tunggu keputusan je nanti..

*SiRibenMerah said...

aummmmmmm!

mamyharraz said...

walau tak suka bola tapi tetap harapkan kemenangan utk pasukan harimau auwmmmm!! :)

POSH76 said...

suspen tak tengok tapi tetap sokong....hehe

Dee said...

boleh punya!

cikpia said...

go go harimau malaya!!!

Kamariah Awang said...

Insya Allah... dikawasan rumah ma ni kalau dapat gol, serentak orang2 diwarong2 dan kedai makan menjerit 'goooooolll!' termasuk anak dara yang dua orang tu! Hehe....

Mamamya said...

yahoooooo...m'sia menang!! alhamdulillah!

Pepel BoNda AmaNi said...

selamanya...selamanya...selamanya harimau malaya...kkekekekkekek

Dalila Hamid said...

malaysia boleh!! caya lah..harimau !!