Tuesday, November 15, 2011

... gardener kecil ...

Selalunya on wiken I ada gardener kecil yg sangat2 rela nak tolong siram pokok-pokok I....
Muka lum mandi pagi, masyam & sememeh je hehehehe  Sebenarnya niat nak main air jer tu...
See, dia guna cawan mainan dia yg kecil tu padahal ada je bekas yg besar utk siram pokok...takpe lah sayang...asalkan hepi and pokok disiram :D

16 comments:

Teratak Hami said...

Bila nak habis menyiram tu??

lieyalatif said...

betul tu sis...tu lebih nak main air sebenarnye tu ekekeekekek...takpe la sis, yg penting tak buat sepat n kecah sangat....

eLLy said...

hurm Sapphire belum mandi tapi dia mandikan pokok tu dulu hahahha bijak bijak :p

wida said...

untunglah sis...x payah susah2 nak upah gardener..hehehe.

kalau waiz, maunya dia cabut semua daun2 n bunga2 tu..hiks

cikpia said...

janji pokok tersiram dah la..... he he.... bagus! kecik2 dah rajin....

Pepel BoNda AmaNi said...

sebelum memandi kan diri sendiri kena la mandikan pokok2 dulu...

Neeza.Areef said...

pokok tu msti ckp tima kaseh kt saphire..hehe

zahidahwahid said...

dah dia kecik mestilah nak guna cawan kecik jugak untuk siram...heheh


New Entry: Mycupcake by Anor

*SiRibenMerah said...

musyuk neh..
hahaha..
gerammmmmmmm~

ﮐذﻣﯥﺮﺍﭬﮐﺎﺮ said...

wahhhhhh besarnya cawan nak siram.. hehehe.. rajin budak tecik ni erk...

cikpia said...

sist, u've been tagged.

Anaa said...

sure 'menjerit2' kehausan pokok tu kalo saphire siram.. sikit bebeno siramnya. hihi..

Munnafendy said...

haha..nanti dia dh bosan hbis 1 cebok die siram =)

Softtouch [Hanim] said...

alololo rajinnya dia.....baguslah...

Kamariah Awang said...

Lengohnya tangan nak habiskan sebaldi air... heehee.. Sapphire rajin sebenarnya tuu..!

rasp said...

TH,
: sampai habis air tu...

lieya,
: mmg kes main air je nie..

elly,
: play smart....

wida,
: ini gardener upah milk pun dah cukup hehehehehe

cikpia,
: jgn besar malas dah... kalo rajin i buat tag tu k....

eida,
: iye lah tu kan hehehehe

neeza,
: ker ckp tak cukup air laaaa...

zahidah,
: hehehe a'ah ek...

iyra,
: mmg musyukkkkk masyammmmm

myra,
: rajin main air je tu...

anaa,
: sbb tu ibu dia kena re-siram...

munnafendy,
: mmg habis 1 cebok tu dia siram...

hanim,
: rajin ada makna tu...

Ma,
: dia suka tu Ma...takde rasa lenguh2...asal dpt main air...