Monday, September 26, 2011

... bawang putih bawang merah ...

As salam my fwens...pagi isnin nie lite2 stori je lah ek...ahkak malas alasan biasa tapi benar .... 

Bila kita masak, antara bahan yg wajib ada nie haaa si bawang putih bawang merah... agak2 kalo dah lama tak nangis leh gak potong bawang nie byk2 sure meleleh air mata tu...

Tapi moh moh kita tengok nie..."Onion Festival"....creative tak creative nye manusia nie...

Mau masak apa ini hari wahai Chef  Bawang

Masak siput sedut pun sodap gak...

Jgn masak daging tupai salai dah, scarryyyy mau makan....

Cepat masak, anak-anakmu dah kelaparan sampai kena hisap putingsss...


Dah dah..tengok jam kul brapa dah...

cukup dah merepek meraban nie....gi buat kirja :)  *jangan marah iye*

* pics semuanya credit en google

11 comments:

Pepel BoNda AmaNi said...

kekekekek nasib baik cute taw..si bawang2 nie semua...

lieyalatif said...

sis!!! comel gile...lagi2 yg berputing tu hahahaaha...kreatif kan....

walaupun kiut2, tapi lieya tetap tak suke KOPEK bawang...nangis woooo ha ha ha mate pedih!!

Teratak Hami said...

Wow kreatifnya... kalau bawang tu tak busuk, mahu jer buat hiasan rumah.

wahida said...

comelnya yg hisap puting tu...

*SiRibenMerah said...

kalo bawang cam gini confirm tak dapat nk masak.. sayanggggggg~ hehehehe...

POSH76 said...

sayang nak kopek kalau tomei camni

Dee said...

cutenya..creatif sungguh..

CikLilyPutih said...

comey plak bebawag nei bila dah dihias2kan ek

eLLy said...

cantikk.. nanti nak ambik bawang kat umah pastu decokan mcm nie gak la ;p

Softtouch [Hanim] said...

ehhehehehee..comel bwg2 tu sis....

zahidahwahid said...

comelnya....hehehe


Awak Suka Saya Tak? by Melur Jelita bakal berada di pasaran 15 October 2011