Tuesday, July 26, 2011

... nafsuku mencanak naik semula ...

Sis Wahida, Sis Elly & Sis Dee
* pics credit google *

Anda didapati bersalah kerana telah berjaya memperdaya saya mengeluarkan ongkos pada saat2 hujung bulan yg gersang ini utk membeli.....


DGHOYAN!!! Tapi i rela diperdaya u....hehehehehehe...Tu lah gayanya bila tak dpt join buffet dghoyan dorang haritu....Tengok pics dorang memang membuat i terliur....I nie penggemar tegar dghoyan...Walopun masa balik segamat haritu I  beekkk punya pulun makan dghoyan....tapi bila tengok gambar2 dorang tu, oh tidak nafsuku mencanak naik semula, nafsu makan daaaa hahahahahaha....

Beli kat pasar malam je nie...3 biji RM10 AANNNDD dapat sebiji free.  Memang rezki, semuanya sodap2 belaka...aduhhhh pengaruh blog memang hebattttt  kannnn hehehehehehe....

10 comments:

kimmy said...

saya pon mmg hentam durian habis-habisan skrg ni..dpt yg sedap2 mmg bermaharajakan nafsu le jwbnya haha

sW33tdARLiNG said...

i ni dah 2-3 kali asyik hubby bawak balik durian yg tak best.. terus rasa jemu dah nak makan

wida said...

sedapnya sis..durian sy beli hr tu semua tak manis...frust.
hehe

GreenJade said...

deghoyan sis..mmg xleh kontrol napsu..makin kontrol makin mmbuak2 ..makin tepedaya gitu..auwwwuuu

ekekekeke

Pepel BoNda AmaNi said...

nasib baik ai bukan penggemar dhoyan...

wahida said...

kak, skang saya lak terliur ngan gambar duyan akak ni...adeh la...

Ya ALya said...

samala ya....ya pun hantu doyan.......sedapnyer......

Softtouch [Hanim] said...

nasib sy xtergoda...mmg ari tu mcm tergoda tp terpk kan anak xsihat terus xjd beli..kang sy beli bwk balik, dia nk mkn plak...

eLLy said...

hahaha kami rela dipersalahkan .. ;p

Dee said...

alamak..kena angkat tgn cam kucing tulah..hihihi..