Wednesday, July 20, 2011

... home slippers ...

Nowadays ada byk home slippers yg sweet dijualkan...meh tengok a few slippers yg comei lotey nie...i loike.....

Slipper monsterngeri tapi tetap cute hehehehe....

Slipper giraffe, i loike i loike i loikeee....


Slipper flamingo pink karer gitewwww..

Slipper spongebob yg ceria

Slipper panda  yg sweeeeetttneeessss...

and i sangat suka dgn slipper kitty nie....soooo gerammmmm

Kalo lah me dpt slipper-slipper nie mesti me tersenyum je seharian dok kat umah....

* pics semua credit en google *

17 comments:

Ati Masrif said...

salam sis,

baru lega skit hari nih

anak dara kita teringin
sgt nak selipar macam gitu :)

zarin said...

i like the flamingo one...comel....

rATu kEBaYA said...

semuanya cantik....

Pepel BoNda AmaNi said...

klu dapat kat amani habis semua dia gigit...huhuhuhuh

SYANI said...

Cutenya.. tapi yang gamabr kucing tu macam tak sampai hati nak pakai. Cam pijak kucing lak. Dah le kucing tu telentang je..

adarnadzmie said...

comey2 slipper tu... sayang lak nak pakai... hehe... takot kena gigit pun ada...

mrsharis said...

takut tgk yg no1..tanak la klu yg macam tu. Yang last pun tak sampai ati nk pakai..cam pijak perut meow-meow tu..hehehehe

wahida said...

suka yg spongebob ngan kitty tu...soooooooooo cute!!

Cik Wanie Ghani said...

alahai,
comel2 belaka selipar kat atas tue,
hihihihihi

eLLy said...

Slipper giraffe tu pun,
i loike..loike loikeee.... sesangat ;p

POSH76 said...

comei sgt ada jual kerrrr....

Eri-chan said...

i suka selipar kucing tu..cutenya mcm tunggu kita geletek perut dia pulak..hehe

Softtouch [Hanim] said...

cntikkan..sy suka..nk pakai pun xsmpai hati...

Kamariah Awang said...

Cantik2 yee... Sayang pulak kalau nak pakai! hehehe...

Kak Aya said...

comel la.....ini kalau anak dara kak aya tengok mesti teruja mintak belikan untuk dia sepasang.

wida said...

comel lah spongebob tu..waiz mesti suka

Joy said...

nak satu yg spongebob tu..comel dan ceria