Tuesday, June 14, 2011

... nikmat sakit ...

As salam wahai teman2ku....sori lah me lum dapat merileks2kan diri nak berBW kat 'umah'2 uols....udahle dgn keje yg menimbun...ditambah plak dengan package 3 in 1 i nie : package demam, flu & batuk....nak mc rasa tak patut sangatlah since dah bercuti sakan seminggu lepas...so bekerja lah i kat opis nie....sib baik big boss tak dak so dapatlah i settlekan keje2 i slow & steady....Syukur alhamdulillah i masih dpt rasa nikmat sakit nie kannnn daripada i langsung tak dapat merasa apa2 perasaan kan kan kan...

Tengoklah ubat2 i nie...aduhhh tengok je pun leh naik muak, tapi kerna terpaksa ku telan jua... sib baik lah i nie spesis yg senang makan ubat...the pills sekali jalan je telan...then gulp ubat batuk plak....kalo sesiapa yg susah makan ubat, mau brapa kali kan nak telan ubat pills tu kannnnnn nak nak yg 2 biji besar tu... 
Citer pasal cuti2 i, tengoklah kalo i rajin, i stori kan, tapi takde benda nak distorikan sgt pun....so kalo tak, harap maaf je lah ya :)

K lah, till then, uols take care ya....

12 comments:

wida said...

Tahan pulak sis mkn ubat lepas tu buat kerja yer..kalau sy msti dah ZzZzzz.

take care sis

sisdee said...

speedy recovery dear!!!

rasp said...

wida,
: keje dlm keadaan laloq gitu hehehehe

sisdee,
: tq sis...

rATu kEBaYA said...

moga cepat sembuh sis...

cikpia said...

get well soon!!!

sW33tdARLiNG said...

get well soon!

mummysyafie said...

get well soon sis..

eLLy said...

Sis jng malas makan ubat nanti kena cucuk montot ;p

take care okey..

maya amir said...

get well soon kak..saya pn x takut mkn ubat tp muak kan...hehe

Kamariah Awang said...

Rajin2 makan obat, sampai habis tau..! dan semoga cepat sembuh. Berblog lagi kita...!

rasp said...

ratu kebaya,
: tq....

ratu kebaya, cik pia, amy, mummysyafie,
: doa2kan lah ya...

elly,
: auwwww cucuk montotsss tak rela i...

maya amir,
: tu leee muak le makan ubat nie...

Ma,
: antibiotik tu wajib dihabiskan...tak sanggup dok batuk2 nie...

nurHeart said...

sis, anda sudah baik kah d kala ini? sila mkn ubat ye (pndai jek nk nasihat org hehehee..)