Friday, May 6, 2011

... penulis jemputan ...

Assalamua'laikum aunty2 & uncle2.  Cantik tak jubah yg atuk saya belikan masa dia pegi umrah...saya sukkkkaaa sangat....

Di hari jumaat yang mulia nie, saya plak berceloteh di sini, macam penulis jemputan gitu.  Ibu dah kurus kering idea nak berceloteh...Semalam aunty2 & uncle2 makan apa?  Kami pegi ke Cozy Corner kat GE Mall...nie lah menu antara menu yang kami makan.  Saya share dgn ibu makan yee mee ginger beef with gravy...yang lainnya makan keow teow goreng, nasi goreng *ibu xsempat amik gambar sbb kena suap saya* & sotong goreng tepung tu....semuanya sedapppppppppppppp :)  

Oklah, saya nak ke sekolah dah...nie baju sekolah tadika saya...Hari nie last skolah coz yeaaahhhh esok  dah cuti....
Assalamua'laikum semua dan jaga diri ya...smooooccchheeess!

14 comments:

POSH76 said...

Ini betul2 anak yang solehah...sejuk jer hati tengok...

a-as said...

alaa tomeinya pakai tudung :)

maya amir said...

comelnye sapphire ni ..eh terasa sebut nama sendirik:)

mEiZ SHA said...

comelllll pakai jubah..:)

Sharinginfoz said...

comelnya bertudung

Ati Masrif said...

comelnya..

cantik baju sekolah dia tu :)

atty's said...

comeynya sapphire..

Drama Mama said...

cutenya dia pakai jubah tu!

http://twinkywinkystars.blogspot.com

wida said...

hehe..mama bayar brpa ke saphhire jd penulis jemputan ni?

Dee said...

alolo..cutenya dia..jubah tu cantiklah..

Softtouch [Hanim] said...

cntiknya dia pakai jubah...comels sgt...uniform br dia pun cntik..

Pepel BoNda AmaNi said...

alahai sangat cute n comey

mummysyafie said...

edeh..kiut nya sapphire berjubah. macam pelakon ayat² cinta plak.

@xiM said...

comelnya budak ni!!