Thursday, May 12, 2011

... packing ...

Jez nak inform uols...w'ouls nak moving office....rite now process packing...


So, aktiviti blogging, berBW pun malam2 je lah kot dari rumah...so blog nie nye entries pun agak lembap ya...Hari nie hari khamis baru w'ouls dapat kotak utk packing...katanya 16 may, senin, dah mula beroperasi dari ofis baru...ntah le...tercapai ke tak impian 'mereka2' tu nak pindah by then....Saya sebagai kuli pekerja terhormat menjalani je lah tanggungjawab memacking apa2 yg boleh...

Sekian harap maklum...

8 comments:

atty's said...

selamat berpindah sis..selamat bekerja di ofis baru nanti..

wida said...

penat kan pindah ofis..
tahun lps sy pon pindah ofis baru..padahal pindah ke tingkat bawah jer.penat seminggu x hilang

Cik Wanie Ghani said...

wah pakat2 dok pindah saja nie,
selamat berpindah wahai kakak:)

Kamariah Awang said...

Aduuuii.. penatnya.. Tapi dapat pindah ofis baru, tentulah lebih bersemangat nak kerja, kan?

Diarihatiku1976 said...

nak pindah mana ni ekkk...

Softtouch [Hanim] said...

sis, sama mcm dee lah yer pindah opis..selamat mempacking...lebih bersemangat bkerja diopis baru..

Cik Wanie Ghani said...

alamak,
akak pun berpindah jugak,
semua pakat dok pindah saja nie:)
hihihi

mummysyafie said...

nak pindah area mana plak sis? penat kalau berpacking macam ni. dee pun nak pindah opis gak kan