Wednesday, April 6, 2011

... saat dan ketika ini ...

Pada saat dan ketika ini, saya berada di sini...


Sedetik berdating berjemaah dengan  Lelaki ini hehehehehe *gatai*....

Tq to my big boss coz sponsor i & sorang opismate i gi tgk nie and oso to my other bosses coz sponsor PA uols to join us here..Dah lama tak dpt merasa gi nie semua....  Next year, tolong sponsor lagik ya hehehehehehehe......

14 comments:

@xiM said...

sedetik lebih please!!!

zahidah dihaz said...

bestnya....akak pulak sponsor saya....hehehe



New Entry: <a href='http://dihaz17-foryou.blogspot.com/2011/04/dilema-nak-teruskan-atau-tidak.html>Dilema | Nak teruskan atau tidak?</a>

wida said...

wah...syoknya...

kim salam kat abg nuar yer:)

mummysyafie said...

nak ekottt...syok nya juma bang nuar jen.

Joy said...

enjoy!

mungelily said...

jeleshhnyer! hehe...
have a nice day..

btw kter terjah2 blog awk..hehe =)
wauu merah2 gituh..

http://lilyecah.blogspot.com

sW33tdARLiNG said...

auuwwwwwwwwwwww!!!

SyaNa said...

sis gambar2 lain ade tak???

rasp said...

axim,
: kalo ahkak nyanyi, pengsan u hahahaha...

zahidah,
: kalo i kaya...i sponsor semua bloggers hehehehe

wida,
: aiseyman terlewat la sis...

mummysyafie,
: jom jom...tapi sis, abg nuar jen tak sempat nak beramas mesra lah sis...

joy,
: tq tq tq

mungelily,
: thx singgah..nanti i terjah u plak k...

amy,
: phewiiiittt!!!

syana,
: jap ek...nak kena gi tuntut kat geng2 laaaa...

Softtouch [Hanim] said...

jelesnya sy sis......bilalah sy nk merasa plak jumpe anuar zain....uwaaaa!!!!

Kamariah Awang said...

Peminat Anuar Zain ke? Kellas gitu! Hihihi...

ratna said...

huishhh sgt jeles la.. sepanjang saya keje jadi PA ni.. sekali jer dpt sponsor pi secretary week ni.. pegi tgk ct nurhaliza.. masa tu thn 2004.

rasp said...

hanim,
: insyaAllah pasti akan jumpa one day :)

Ma,
: minat lagu2 dia Ma tapi nie atas vote paling ramai artis mana yg dorang nak gi tengok....

ratna,
: sis i pun jarang2 big boss sponsor gi tengok nie semua...cam terkezut gak dapat gi nie...syukur alhamdulillah...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

wah bestnya...sedetik lebih....