Friday, April 8, 2011

... plan wiken ...

Yeahhhh, dah nak balik umah, 2 hari cuti..  So, apa plan wiken nie?  Esok i stay umah, settle keje2 umah and oso gi jumpa Emerald kat asramanya....Ahad, insyaAllah takde aral melintang, plan nak ke sini...


Jom aaa gi ramai2....Neway,


Take care ya.....

8 comments:

miss nina said...

selamat berhujung minggu juga
best tu dapat tgk dinasour, have fun

POSH76 said...

bess jugak p tngk dinasour......hepi weekend tooo

Softtouch [Hanim] said...

bestnya sis..sy pun mcm nk bwk anak sy p tgk dino tu tp bkn this weekla...he[y weeken too

mummysyafie said...

happy wikend sis..wawan dah gi tengok dino tu. dier ikut school trip. tapi abang belom lagi

Kamariah Awang said...

Haha ma tumpang bahagialah!

kimmy said...

thanks for sharing. nak bwk jugaklah anak saya gi situ. bagi dia.."whoaaaa..dinosaurs..alive?"

Ciklinn said...

salam sis.. sihat ka? sori lam atak tinggal jejak.. sellau jenuk tapi tak sempat nak tinggal jejak incik umar dah sibuk nak tlg menaip sama.. tensenn mak..

linn dah pergi dah pameran dino ni.... mmg byk dino tapi sebelah atas tau...... kat bawah ada 2 ekor ja yg besar.....mula2 tak tau pun ada yg kat atas tu.. seb baik kami sibuk nak tau ada apa kat atas nun.. sabo jerlah..

Ciklinn said...

salam sis.. sihat ka? sori lam atak tinggal jejak.. sellau jenuk tapi tak sempat nak tinggal jejak incik umar dah sibuk nak tlg menaip sama.. tensenn mak..

linn dah pergi dah pameran dino ni.... mmg byk dino tapi sebelah atas tau...... kat bawah ada 2 ekor ja yg besar.....mula2 tak tau pun ada yg kat atas tu.. seb baik kami sibuk nak tau ada apa kat atas nun.. sabo jerlah..