Thursday, April 14, 2011

... Giveaway Entry Pertama Saya ...

Jom join GA Entry Pertama Saya, anjuran sis Mama Iris  nie..

Sempoi je cara dia.. uols cuma perlu copy paste kan entry 1st uols masa memula berblog dulu...senangkan..


Hahahaha nak tergelak gak baca ayat2 i tu...cam skema jek bunyinya and takde sesapa pun nak komen kan...Syukur sampai ke hari i still berada berblog di sini.  And syukur gak melalui blog gak i 'jumpa' ramai teman2 baru di alam maya nie...K lah uols...jom aaa join....

Dateline  :  15 April 2011 ya... Btw, sis..enjoy ur percutian :)

* i ada hutang satu lagi contest.  sabar ya beb, bukan tak ingat...ingat, masih dok skodeng atas meja tu tapi ilham lum mariiii aaaa.....

11 comments:

Pepel BoNda AmaNi said...

wah cam menarik jerk...anyway gud luck sis...

wida said...

GOOD LUCK!

atty's said...

gudluck sis..entry memula tak tau ada lagi ke idak.sbb byk entry yg saya dah delete...hihihhihi

sW33tdARLiNG said...

sis.. u punya entry pum stated hangat2 tahi ayam same like mine.. and oso takde orang nak komen.. hahahaha

mungelily said...

best of luck!
hehhe sy pun muler2 berblog xtau nak citer aper..n xde org komen pun..ekekeekekekkee

mama iris said...

penyertaan diterima..=)
hehhee......samo la kiteee takdo org feduliks n3 pertama..hhahahhah....xpe2..

**sori x sempt lngsung nak blogwalking......biiiiiiizzzziii....nih curik2 masa je nih singgah entry GA...

ieda said...

gud luck dik ! :) menarik nie ..

Softtouch [Hanim] said...

guc luck sis...mula2 punya n3 mmg mcm skema sikit kan sis..samalah mcm sy punya..heeeeee

azzey said...

blogging mmg menceriakan.....ramai kawan2 baru kita blh kenal kannnnnn...:)

mummysyafie said...

a'aa..entry pertama saya dulu pun takde orang komen sis. hihihi...

Cik Misi said...

jom join GA PiNkummi jgn lupa letak CikMisi as ur referral k…sayang kamoo..