Friday, March 4, 2011

... hair grip sikat ...

Hari nie makan laksa yg yummylicious nie....

Lepas tu gi gigih beli nie ha....apa org panggil nie ek...
I panggil nie hair grip sikat...benda nie i slalu beli cozzzz slalu patah hehehehehe...ganaz tul i nie kan.  Rambut i nie lebat lepas tu suka suki kkdg i buat benda nie cam sikat.  Camne tak patah........Dah tu anak2 dara i pun suka gak guna benda nie...bila i guna, masa tu lah dorang pun nak guna...bila elok je takde org pakai takde plak berebut benda tu...then bila dorang pakai, kkdg ntah mana dorang sepah2kan...takpun halal bawa balik ke asrama gitu...sib baik benda nie murah...kalo mahal baru i nak jaga betul2 kot kan....so nie adalah gantian yang ke 20 kot... hopefully riwayat benda nie lama skit dari yg lain2 tu..... 

Have a great wikenz uols....take care....

16 comments:

Ati Masrif said...

sedap laksa tu..

sejak kedai laksa terangkat kat
alamanda tu tutup..tadak jumpa lg
kedai yg laksanya sebatu boleh bau...

maya amir said...

i pun tak tau ni panggil ape..penah beli mase rambut pjg, pastu asek patah jek..terus malas beli..heheh

ch@ said...

ada tapi punah kat tangan orang takde rambut, oni. takleh kata apa la bila dapat balik gigi sikat tu dah jarang2.

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

sedapnya laksa..tapi eida kena pantang laksa la kak..orang2 belah utara klu lepas beranak kena pantang makan laksa setaun..huhuhuhu lama kan...

zahidah dihaz said...

laksa penang? tak makanlah..hair grip tu pun saya tak pakai...tak reti...hehehehe


New Entry: Ryoya Lucky Draw

Dee said...

dee pun suka pakai benda tu..eh..jeles tau tgk laksa tu..rindunya...jln tengah!!

nurHeart said...

dulu slalu pakai menda alah ni (ape la nama nye ye..), la ni rmbut dh pnjg buat pony tail jek

Eri-chan said...

laksa tu nampak kuahnya pekat... sedap tu

beli hair grip yg mahal sikitla takdela patah2..beli bling2 kekeke

IdaShah said...

sis beli yg plastik..tak patah. ai pon guna yg plastik

Softtouch [Hanim] said...

sy tau hair grip sikat nie..mmg sedap kalu dpt sikat sbb ujung dia tu kan tajam..t[ dah lama xbeli..masa sk dulu rajinlah sis

wida said...

mula2 sy beli yg cam ni gak..tp asyik patah jer, beli yg besi..tahan sikit.

eLLy said...

yang laksa tu ..
perghhh menggoncang perut ku ;p

@xiM said...

teringinnya nak makan laksa!!!

sw33tdarling said...

suka pakai ni masa sekolah2 dulu... masa tu beli borong kat mydin banyak.. sbb tu laa suka sepah2 kan jugak...

atty's said...

sedapnya laksa tu ..nak ckit.

Kancilbiru said...

sedapnya laksa...marah ni. mana nak cari laksa kat sini kak oi...huhuhu