Monday, January 17, 2011

... pisang keju special ...

Syukur alhamdulillah rezki ku hari nie...Thanx saudara A, thx sbb tingat gak kat akak mu yg kuat mengusik kamu ni....I dapat ole-ole dari Bandung, pisang keju special mirasa..Yummylicious.

Dapat-dapat, tanpa segan silu terus buka & ngap, lepas kempunan hahahaha...Tapi makan satu je, lepas tu simpan utk bawa balik bagi famili plak.....Tetiba terasa cam nak berhoye-hoye ke Bandung ngehehehe..

* Kepada teman-teman ku yang berprihatin ke atas Sapphire, terima kasih diucapkan.  Jasamu dikenang :)

18 comments:

atty's said...

salam sis
sedap tak sis...

wahida said...

sis, pisang keju salai ni mmg sedap sgt kan sis...saya pun tgh meroyan mengidam benda alah ni..jom sis, ke Bandung lagi...

Joy said...

ohh..mcm kerepek pisang sira air gula ke?

Dee said...

sedap ke sis? kalo gi bandung don't forget to buy 1 for me eh..

aishah said...

pisang berkeju.. mesti bertambah lemakkan...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

cam menarik jerk..hari tue g bandong xmakan pun..rugi..la plak..dah nak kena repeart ke bandong lagi la agaknya nie kan..ehheh sis jom kita g bandong..heheheh

SyaNa said...

sedap ke sis??
lama da teringin mau ke bandung
tapiiii...*xpe la pendam je la dlm hati*
hahahaa

cikpia said...

penah makan jugak!!! suka jugak!!!

eLLy said...

sedap tak? *tak pernah rasa*
tapi nampak mcm sedap :)

GreenJade said...

mintak tapau sket egegege :D

nurHeart said...

mcm kerepek pisang eh?? ade cheese??

POSH76 said...

mesti sedapkan tak pernah rasa....

☆ lieya latif ☆ said...

wah lepas ngidam yeak sis hihihihi...mmg sedap sis kan...lieya ni pun kalo boleh tingin nak ulang gi bandung......syok gile sopink2 di sana...

~ Lady ell ~ said...

owh..pisang keju eh namanya..selalu tu SIL1 balik bawak yg takde label.beli yg baru packing n derang agaknya tk sempat letak tag pun..tp ank2 ell pun suker..ell kurang sket kot.

Softtouch [Hanim] said...

xpernah rasa...sedap yer sis?kene pg bandunglah gamaknya kalu nk rase pisang keju nie...

sw33tdarling said...

aihh tak jumpa plak i pisang keju ni masa pi bandung dulu...

mummysyafie said...

nak ikut gi bandung gak..huhuh...syokkk..

ch@ said...

huaaa sedap2. kalau akak pi bandung, kita nak kirim tau. sebungkus yg paling besar. tamak tak? hihiiii.