Friday, December 24, 2010

... senyum-senyum sokmo ...

 * pics credit google *

As Salam my fwens...jom kita senyum2 di pagi jumaat...

Scene 1

Sapphire :  Ibu, nak milk...
Ibu :  Kejap ye sayang, sabar...
Sapphire :  Ibu, nak MILLKKKK...
Ibu :  Kejap je, sabar....sabar tu separuh daripada ....
Sapphire :  Iklan..........
Ibu :  ?????   hahahahahaha....

Scene 2

Aqua  :  How old are you?
Sapphire  :  3...nanti i 4 years old...
Aqua  :  Yes, tahun depan u 4 years old...
Sapphire  :  How old are you?
Aqua  :  17 years old...
Sapphire :  Woweee, banyaknya...i skit, i nak banyak...i nak 20 boleh....
Aqua  :  hahahahhahaha...

Scene 3

Sapphire  :  I nak sleep...* sambil close eyes *
Ibu  :  Ok, sleep laaa...
Sapphire  :  treng la treng...
Ibu  :  TRENG????
Sapphire  :  yes ibu, treng *sambil jari menuding ke lampu*
Ibu  :  Ohhhhh  terang...
Sapphire  :  No, ibu treng lah....Trang *trunk* tu nose elephant....
Ibu  :  ngehehehe... 

Semuanya kisah benar, have a lovely friday.....Sekian, terima kasih :)

17 comments:

atty's said...

salam sis..kelakar lah sapphire nie
banyak akal nie

☆ lieya latif ☆ said...

ha ha ha...comel tau sis...tegelak i tau...so cute la ur dotter....budak bijak!!

@xiM said...

salam jumaat kak zue..:)

IdaShah said...

sapphire pandai buat lawak hehehe kalakar lah

Softtouch [Hanim] said...

klakalah sis...bijak sapphire nie....

imz said...

MCM2 PERKATAAN KELAKAR KLUAR DR MULUT DIA..HEHEHE..

tigrismalaya said...

bijaknya..

my lil irfan pon tak taw lagi nak sebut umo dia berapa...3 thn nak masuk 4 gak

miss anum said...

hahahaha,..no dua tu yg kelakar..

Dee said...

lawak betul lah..saphire ni..treng..ala2 mat saleh gitu..

rasp said...

atty,
: hehehe yg kelakarnye tu, dia tak sedar pun dia ckp tu kelakar...muka suci murni gitu hahaha

lieya,
: dia tak sedar sebenarnya apa yg dia ckp tu kelakar...

axim,
: salam dik...

idashah,
: tanpa dia sedari tu sebenarnya..

hanim,
: ngehehehe...

imz,
: tanpa dia sedari hehehehe...

tigrismalaya,
: sapphire tau sebut tapi rasanya dia tak fhm pun apa maksud tu :)

miss anum,
: kita nie beriya nak no kecik, dia nak no besar kan hahahaha...

dee,
: tu lah kan...tapi dia mati2 ckp treng tu terang :D

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

petahnya saphire.. kalau saya ada kat situ, mesti tergelak sakan ..

mummysyafie said...

hahah...comel sapphire. ingat kan nak menyanyi.."treng..treng"

ch@ said...

ahahahaha, kita gelak-kita gelak, aduhaiii comel je sapphire. akaaak, macam mana nak sebut nama sapphire ni, sampai hari ni kita tak reti nak sebut.

nurHeart said...

comel nye dia hehe :D

PerantauSepi1306 said...

cute lah... and u're creative too sbb wat a ala 'laugh for the day' style.. hehe

~ Lady ell ~ said...

tu tanda budak bijak!!! hehe geram je baca ni...

sw33tdarling said...

hahaha... memang syiok layan celoteh bebudak baya gini.. si Zulfan pun bukan main banyak lagi celoteh nya skang ni...
Inviting You To Join Give Away PILIH THEME BLOG