Monday, November 15, 2010

... boy ke girl ...

Salam uols...Sihat semuanya?  Buat apa di hujung minggu?  Me tak buat apa-apa sangat...tis week, relaxation week plus kemas2 weekend kat umah....

Tapi uol's tengoklah ini budak...boy ke girl...Geram je i, tengok la tu, dia main bola dalam rumah..Sib baik rumah ni takde perhiasan yang mahal-mahal  *read as: takde perhiasan langsung*  :)...
Asalkan dia pakai baju nie, terus dia nak cari bola nak main....agak-agaklah Sapphire oooi, u are a girl tau....Sebenarnya, bukan dia reti sangat main bola pun, tapi gaya mau ada hehehehehe... Kalo tak pakai baju nie, takde lah plak dia kisah nak main bola...tergelak tul tengok pe'el dia nie. Peka dengan fesyen hahahahaha..

12 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

ha ye ke sis...kalo die pakai jek baju jersey ni terus dtg mood main bola....budak bijak betul laa heheeheh....

tgk ar aksi sapphire...kemain kaki atas bola...mcm pro tuuuu heheeheh

Joy said...

gaya ala-lala pro gitu. comel ;)

POSH76 said...

wah ada gaya cam footballer la...sis saya pun geram tengok sebab Saphire ni kiutttt sgt hehe

Softtouch [Hanim] said...

tau dia plak bj jersey tu utk main bola..pndainya dia...xpe xpndai main xpe janji gaya da kan...

Kamariah Awang said...

Ha ah ada gayalah..!

mEiZ SHA said...

heheheh
waaaa
ni da terpengaruh ala2 cite david beckham nie..
heheh

comel!!

atty's said...

amboi sapphire..kan main lagi ye .

rATu kEBaYA said...

saphire boleh tukar mood ye..

lily lotus said...

sis, kalau girl main boy's thing takpe. tapi kalau boy main doll..haa masak! ekekeke

sweetdarling.com said...

aiyooo jom lawan bola ngan Zulfan...

Dee said...

nti abg aqua ajar ye sapphire..hihihi..

░♥si lampu neon♥░ said...

KECELARUAN IDENTITI? HEHEHE...COMEL :)