Monday, September 6, 2010

... Al-Fatihah & mohon maaf ...

Salam....

Tak disangka-sangka, tinggal beberapa hari sahaja lagi untuk kita umat islam menyambut Aidilfitri, berita sedih ku terima....Semalam, pakcik ku meninggal dunia.  Lepas solat subuh dia duduk di kerusi malasnya seperti biasa...Bila pagi tu, makcik ku tengok dia seakan tengah tidor, jadi makcikku tak lah mengejutkannya.  Tetiba bondaku telipon untuk bercakap dengannya, dah bila makcikku cuba kejutkannya, barulah dia sedar bahawasanya pakcikku telah pergi untuk selamanya.....

Al Fatihah buat Allahyarham Idris Hashim.  Semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman...

Pada semua rakan2ku....Selamat Menyambut Aidilfitri...Ku mohon maaf andai ada ku terkasar bahasa sehingga menyinggung perasaan kalian semua...Jaga diri baik-baik ya.....

* ketika entri nie dikeluarkan, ku telah berada di Pulau Pinang....

20 comments:

a-as said...

Alfatihah, semoga rohnya dicucuri rahmat.
selamat hari raya sis, maaf zahir dan batin.

rATu kEBaYA said...

alfatihah. semoga dicucuri rahmat..

selamat hari raya sis maaf zahir dan batin..

momguess said...

al fatihah

selamat hari raya

maaf zahir batin

atty's said...

al fatihah ..

selamat hari raya dan maaf zahir batin ye sis..

☆ lieya latif ☆ said...

alfatihah buat arwah...

selamat hari raye maaf zahir dan batin sis....

Softtouch [Hanim] said...

al-fatihah buat arwah..

selamat hari & maaf zahir batin..

Iman's Umi said...

Takziah ye kak...arwah dijemput dlm bulan mulia, alhamdulillah...al-fatihah utk arwah, semoga rohnya dicucuri rahmat. Selamat hari raya juga buat akak n family.

eLLy said...

Al fatihah ..

Sis, i pun minta maaf zahir dan batin
halal kan segala pemberian sis kat i ye.. kira nye ade eLLy terkasar bahasa sehingga menyinggung perasaan
eLLy minta Maaf skali lagi.

Take care & enjoy your raya

POSH76 said...

Alfatihah dari saya semoga roh beliau dicucuri rahmat..amin

Sharinginfoz said...

semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan bersama2 org beriman

L@n@ said...

Al-fatihah untuk allahyarham .. begitu senang dia pergi meninggalkan kite..semoga rohnya dicucuri rahmat..aminn..


sis .. lana minta maaf jika selama perkenalan kite di alam maya nih lana ada menyingung perasaan sis .. selamat hari raya, maaf zahir batin

ajee @ ngongoi @ kak poyo said...

Takziah.semoga rohnya dicucuri rahmat.AL-FATIHAH

ﮐذﻣﯥﺮﺍﭬﮐﺎﺮ said...

al fatihah...

Mrs.Sheikh said...

alfatihah.. salam takziah utk akak sekeluarga.

Aku Memang BeGiNi said...

al-fatihah

Dee said...

Al-Fatihah dan takziah di atas pemergian pakcik tersayang ye sis..

maaf zahir batin jugak sis..n selamat hari raya..

lily lotus said...

salam takziah untuk ur family sis..and also salam aidilfitri

arianna adrizal said...

selamat hari raya & takziah sis..

nieda said...

alfatihah..semoga rohnya dicucuri rahmat..

salam lebaran sis

sWeEtDaRLinG said...

al-fatihah...
macam arwah pak mertua ai laa sis... meninggal dalam tidur jugak