Monday, July 5, 2010

... today ...

Today me feeling brrrrrrrr

and me feeling




and that leads me feeling *yawnnnnnn*



syioknya kalo leh ....

ngehehehehe dah dah jgn nak ngada2 kan....keje keje keje :D




Wishing uols a cheerful & brighter day :D

11 comments:

ct_nurmarlissaa said...

mee 2..mengangtukknyaaaaaaaa.......

~ Lady ell ~ said...

sis,ell baru lps bangun tido..kat tilam empuk lg..hihihi...

Dee said...

penat eh sis..bos xde kang..masuk bwh meja n sleep ok..hehehe..

☆ lieya latif ☆ said...

sis, lieya pun tetibe rase sleepy...sis berjaye mempengaruhi lieya hik hik hik...tapi lieya mmg selalu rase camni, lagi2 kalo ari tu adelah ari isnin...tetibe nak salahkan monday blues hak hak hak

e_ja said...

best betul tgk pompuan cun atas tilam dan bantal empuk tuh..hehehe..selamat bekerja sis..hehe

lily lotus said...

hihi..sama denganlah kita sis..

.s.o.f.i.a. said...

me pun ngantuk sesangat rini.... naper ek???

Sharinginfoz said...

biasalah isnin kan

ajee @ ngongoi @ kak poyo said...

sis,i pon nak tido..huhuhu

ratna said...

sis..masih rasa sleepy ker? kang kalau bos tak der curi2 sikit masa utk lelapkan mata yer.. saya selalu jer buat gitu kalau bos tak der..

rasp said...

ct,
: sis, jom zzzzzzz berjemaah hahahaha

ell,
: jeles i :)

dee,
: dia takde, tapi penat dok keluar masuk gi jumpa dia kat 'sana' nun...

lieya,
: cian kat 'mondays' kan...slalu dipersalahkan hehehehehe

eja,
: lagik best kalo itu perempuan adalah i hehehehehe

lily,
: kita serupa tapi tak sama ek sis :D

sofia,
: ermmmmm jom kita salahkan mondays & weather nak hehehehe

sharinginfo,
: tu lah kan....