Thursday, July 8, 2010

... tingin ...

Me tingin nak makan....
Bread pudding!!!! Nie last week nye, beli je. Balik nie tengok kalo dapat persetujuan ramai nak bread pudding leh le buat tapi kalo takat tekak i sorang ermmmmm nak beli je laaa....

ps : smoga Aqua slamat pergi & pulang...Gud luck & do your best! Malaysia Boleh :D

14 comments:

ratna said...

breadpudding sedappppp.. lagi2 kalau mkn dgn sos custard tu.. perghhh

e_ja said...

sedaapnya bread pudding tuh sis..pernah buat tp x jadi cantik mcm dlm gbr ni..huhu..keciwa sungguh!!

momguess said...

huh
i pon suka bread puding nie
sedap giler sis

☆ lieya latif ☆ said...

huh...menarik sis tgk pic nie...garing2 tuh...kalo ade sos caramelnye lagi laa sedap...adoi, ni bukan sis jek teringing, lieya pun teringin dah ni heheheheh

zarin said...

halamakkkk bread pudding???sedapnya

mummysyafie said...

sis..nak gak bulih ke? *sambil wat muka kesian..sob..sob..

nanti gi kat rumah nor n amik award ya sis..muahhh...

atty's said...

saya pun nak gak sis..

Dee said...

i x brp suka ar..tp x taulah kalo yg i rasa dulu tu mmg org tu x pandai masak..kehkehkeh..

@xiM said...

teringin jugak ni!!

GreenJade said...

kdg2 ade gak buat sndiri..tp x segak mcm dlm gambo hehehe

ade belen x? bak mai sket hehehehe

GreenJade said...
This comment has been removed by the author.
eLLy said...

emmm ... yum yum

Dah terbang dah si Aqua.. good luck
Malaysia Boleh!!

rasp said...

ratna,
: a'ah kan sis...yummy...

eja,
: tul la sis...kalo sendiri bikin tak jadik secantik gambor nie kan...

momguess,
: peminat gak ek...

lieya,
: i pun suka garing skit sis...makan dengan sos or ice cream perrggghhh sodapkan :D

zarin,
: kalo u masak, mesti lagik sedap ...

mummysyafie,
: hehehehe leh leh datanglah ;)
ok nanti i gi amik award tu ya, thx, smooochess!

atty,
: no hal...jom jumpa :D

dee,
: tak semua org suka kan....

axim,
: alamak....errmmm u jenjalan tu, usha2 la kalo ada :D

greenjade,
: aiseyman sis, burrrppp dah settle hehehehe

elly,
: yum yum yuuummmm :D dah, dah terbang dah huhuhuhu...thx for the wish!

mrsharis said...

lia skng ni teringin nk makan batang buruk..huhu. Mana nk cari time2 cam ni kan..