Friday, July 9, 2010

... tak sabar ...

Balik nie nak kena pack baju bagai...tak sabar i nak tunggu esok...nak berhoye2 :D Hoye2 kat kl je pun nghehehehe tapiiiiii nanti lah i stori ek..next week :D A lil' treat for my family from me ngehehehe...tak leh holiday jejauh, dekat2 pun jadiklah kannnnnnnnn *wink wink*

Uols take care ya....Sis Dee nanti kalo i rajin, i akan try to summarize skit2 pasal tadi 5S nie. Nak study balik nota kelam kabut yg i tulis tu hehehehehe... Tu kalo i rajin lah iye....

*pics credit to sir google

K, lah uols...do take care! Have fun and have a wonderful wiken tau! Smooocchheesss..

4 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

amboi sis, nak pi jalan2 ke....hepi holiday yeak sis...take care!~~

Dee said...

xpe sis..xde pun xpe..leh google je..cuma malas nk amik tau..kehkehkeh..

enjoy ur weekend ye!!

Sharinginfoz said...

have a wonderful weekend jugak ya

Cik Wanie said...

Selamat berhujung minggu bersama keluarga akk,
happy2 alwaz:)