Thursday, May 27, 2010

... donut ...

Dua tiga hari nie, untuk breakfast sodap je dok pekena donut nie....bukan lah Jco or Big Apple iye...donut biasa2 je ni, pekena dengan nescafe O, sungguh enak skali...


Nak buat boleh aje, tapi malas aaa...kat umah i tu, yg suka donut jenis nie 1 sorang je...so lebih baik beli. Tapi our all time fav is kueh keria...donut melayu...tu kalo buat baru le berbaloi2 kannnn.... Camne le badan ku nie tak dipam pam cam donut tu, makan je keje nye hehehehehe

11 comments:

sisdee said...

oh i suke keria.....wahhh mabeles hahahahahh..the BEST kuih in the world hahahaha over ko sisdee :p

Sharinginfoz said...

memang sodap donut macam ni, beli kat pasar malam yang panas2 dan lembut kan......

SyaNa said...

donut tepi jalan, kalo kena kelembutannye lagi sedap dr donut mahal2 tu

sama la sis, sye pn suke gile kuih keria

atty's said...

feveret firdaus nie ..kalau nak beli kuih mesti nak donut atau karipap..

☆ lieya latif ☆ said...

peberet hubby lieya ni sis....lieya kalo buat, mmg malas sebab tak segebu cam kat kedai....dah 2-3 kali buat, ikut resepi pun betul2....geram jek kdg2....

Dee said...

dee pun kureng sket donut2 ni..tp sesekali boleh gak..

rATu kEBaYA said...

donut.. oh sungguh suka.. tapi keria pun suka.. mcm mana ni.. dua2 pun suka.. badan pun dah makan donut.. huhuhu

zarin said...

i pun suka kuih keria :D
donut ni hasya je yg suka makan tp tk selalu pun

nuraarin-life said...

saya suka sangat donut... kalau dpt donut tak kisah kedai mahal ker, warung ker itu kuih pertama saya cari...

ratna said...

betul tu sis.. donut2 yg biasa2 cam gini mmg sedap kala layan.

GreenJade said...

xpe xpe selagi ade napsu nk makang2..kite laaayaannn ajek hehehe