Thursday, May 20, 2010

... akibat rajin ...

Akibat rajin skit, i kemas-kemas drawer, tup tup terjumpa nie ....
Sib baik lum lapse lagik. Ada RM30 tu...sempat tak gi shopping hurmmmmmm....asalkan shopping haruslah sempat kan hehehehehehe...

14 comments:

a-as said...

mesti sempat tu sis..wiken ni terjah lah parkson! payday pun dah dekat kan.. :D

Kancilbiru said...

sempat tu...

Sharinginfoz said...

memang sempat kalau tak sempat meh bagi kat saya...

Pelajar IPT Beli Kamera Duit PTPTN

POSH76 said...

terserlah mmg SAH kaki soping ni hehe
nasib baik sempat...RM30 leh beli mcm2 tu hehe

SyaNa said...

sempat sis..syg tu RM30
bukan sket
hahhaa *ayat meracun*

ﮐذﻣﯥﺮﺍﭬﮐﺎﺮ said...

rezeki tu sis...

☆ lieya latif ☆ said...

30hengget tu sis....rugi tak pi redim....seb baik jumpe awal

sWeEtDaRLinG said...

hehehe, kalau tak sempat i boleh tolong.. kekekekeke

p/s: kalau tak cari, masa tu la dia muncul

kojah said...

wahhh best shOpping~

kimmy said...

eh..tak sempat pun kena sempatkan jugak tu..jgn jadi mcm I,ari tu x sempat gi gudang sales Toys r us,sampai je dah tutup..hahaha

Cik Wanie said...

shopping jgn x shopping,
belikan utk wanie satu ok;)
lalalalalala

ikiqzana said...

nasib ler kemas2 jmpe voucher ni. sempat lagi sis.

Dee said...

sempat sis..gi je..

rasp said...

a-as,
: wiken ada program...nowadays balik opis pun dah kul 9 lebih ... tu yg 'risau' tak sempat tu hehehehe

nizaa,
: smoga sempat lah hendaknya :D

sharinginfoz,
: kalo nak, leh je bagi tapi kalo tak sempat bagi kat u, dah terlewat...

posh,
: aauuwww terserlah ek sis hahahaha

syana,
: tu laaa mcm2 leh belikan...*terkena racun u*

myra,
: a'ah kan sis..

lieya,
: a'ah kan sis, sib baik jumpa awal...kalo dak menyesal oooo

afkar'z,
: jom kita shopping jom....

kojah,
: hahahahaha mmg best!

kimmy,
: laaa iye ke...siannya kat u...tapi slamat la wallet tu kan :D

wanie,
: untuk wanie...oooppsss *wink wink*

ikiqzana,
: tu laa kan...rezki mengemas gitu...

dee,
: i have to make time...ceh..HAVE TU...padehal, hati terlonjak2 nakkkkk sgt nak gi...