Tuesday, January 5, 2010

... tudung latest trend ...

Nak tengok tudung latest trend ....meh sini i tunjukkan demo...

~

~

~

1st step: Masukkan 'tudung' atau lebih dikenali sebagai seluar anda, ke kepala anda...ukur lilit utk tudung nie, biarlah guna seluar sendiri ya, seluar org lain tak direkemenkan langsung :D

2nd step: anda adjustlah mengikut keselesaan anda...Finally....tadaaaaaa....amacam ok tak?
Anda berani nak mencubanya????? Ibu saya sendiri tak berani hahahahahaha

17 comments:

ajee @ ngongoi @ kak poyo said...

hahahha...she's creative la sis!inilah dikatakan cerdik!so cute la budak nih..meh sini meh...auntie byk seluar nih...hehehe :)

POSH76 said...

alala budak tomei ni leh jadi model la...mcm pernah tngk jer dato siti ker artis mana dok pakai tudung camni...hehe

zarin said...

kahkahkah...kanak kanak ini suka betul mereka cipta ye!

Hana Kamaruddin said...

alolo...comeynye....sy pn xberani nk cube trend tudung trbaru ni.hehe

Moralle said...

sapphire makin cute sis........miss her n miss u to ...

rasp said...

ajee,
: hahahahaha...bak katanya..."seluar org lain tak direkemenkan langsung" hahahahaha

posh,
: marah dato CT nanti tau hehehehe

zarin,
: oh yes...she jez enjoy creating new things...

hana,
: leh join i tak brani nak coba hahahahaha

moralle,
: oooooooooooo we miss u toooooo sis!!!!

Dee said...

alahai..cutenya..sapphire tu kdg2 amik gambar cam xde perasaan..hehehe..cool je..

lily lotus said...

hahaha..cute giler muka dia! memang saja nak buat orang geram ekk

neezareef said...

kretipp arr..

GreenJade said...

aduhh merata anutie carik tudung pesen x jupe2 la cayank hahaha!!

ni mesti kena badi dato CT Nurhalijah tuh kans..hik3 :D

Nem0 o0h Nem0 said...

alahaiii comellnyaa...

rasp said...

dee,
: tu lah sis, muka buat 'derk' je je ;)

lily,
: bak kata dee, muka no feeling sis hahahahha

neeza,
: ngehehehehe

greenjade,
: nak pinjam sapphire nye tak ngehehehe

nemo,
: *ihiks*

PerantauSepi1306 said...

yo, yo wassup gurlz.. hehehe mcm2 pesen dak kecet ni dah reka ye ;D

ikiqzana said...

bole jadi model tudung zana ni.. hehehe..

comel..

Kancilbiru said...

kretip betoi....

eLLy said...

wow ala ala dato Ct arrr ;)

Izan said...

so cute... renungan manja dia tu leh buat org cair la.. hehehehhe