Wednesday, January 6, 2010

... keinginan ...

Keinginan 1 :
Keinginan 2 :

Sib baik dah dpt makan....Nikmatnya.... Jgn pikir bukan2 ya....I nie kalo dah dekat dgn waktu2 "bulan mengembang", ada je keinginan tau.... Uols amacam? Ada gak ke keinginan?

* Today, me ke-bz-an...kalo sempat i gi umah uols...kalo tak, mlm2 nanti lah iye...take care :)

17 comments:

ajee @ ngongoi @ kak poyo said...

nyum nyum nyum....

Lady Dyla said...

i ni 11 hari bulan ngambang... 11 hari jg i hentam tak ingat bila bulan menguncup... i akan kembang

Cik Wanie said...

alamak,
wanie pun teringin kak,
tapi wanie kena thn keinginan tue,
sbb i'm on diet:)
hihihihi

sWeEtDaRLinG said...

sedapnya jagung tu.. kek tu, kalau u letak yang coklat, maybe i terliur

PerantauSepi1306 said...

tingin.. tingin.. jagung tu.. muehehehe

lily lotus said...

I rasa bukan bulan mengambang kot..ntah2 bulan mengambang stop kejap..n u mengidam actually..hiks..sapphire mau adik ke..lalala

L@n@ said...

dear.. sedapnyeerr kek tuuu.. terliuq2x...

rasp said...

ajee,
: mmg yummylicious...

dilla,
: hehehehe...i dah mmg mengembang, so bila bulan nak mengembang bertambah kembang lah i hahahaha

wanie,
: tu lah akak tgk wanie dah kurus...bestnye :D

afkar'z,
: slalu i suka yg ceklat...tapi bila tingin nie, nak lain dari yg lain..cheeseeeeeeeee :D

perantausepi,
: sodap jagung tu sis :D

lily,
: bulan dah muncul sis hahahaha...
tapi kalo u tanya sapphire, "nak adik?" jawapannya "taknak" siap geleng kepala lagi tau :D

lana,
: mmg sodappppppppp....gi lah SR :D

Jasfyra said...

huhu..samalah kita.bila dah dekat2 bulan mengambang tu,ngalahkan org peknen gamaknya..wakakaka.skg saya kepingin mau mkn fish manhattan..wakakakaka

Moralle said...

sis yr keinginan u tu macam i pulak yg teringin, hehe.....

ikiqzana said...

sedap tu sis.. klu zana ptg2 suker mkn benda2 yg manis je...

neezareef said...

hahah sis..dua2 tu sedap..tp i plg suke jagung tu...ciskek kurang skit..suka coklat kek..

mmg la kan time2 bulan mengambang nk mkn itu ini...

~ Lady ell ~ said...

keinginan mu keinginan ku jua..hahahah..memula tk teringin pun..sbb dh tayang jadik teringin plak.tp idak le ralat sgt kalau tk dpt pun..kat sini mana nk cekau SR..

imz said...

kalu camtu saye pun teringin..aduiii...buat terliur je ai.!!!

UnGu VioLet said...

terliur mar tgk kek tue.. jagung tue plak teringat kat adik kat mesia.. dia suka la sgt jagung tue..

POSH76 said...

samalah kita sis tingin ngalahkan org pregnan ..tu yg diet ke laut

Kancilbiru said...

adeh...tunas rasa aku dah bangun!~~