Friday, January 22, 2010

... jawapan : Jom Teka ...

Dan jawapan teka teki Jom Teka aritu ialah jeng jeng jeng Cik Dotty....

Kegunaannya adalah untuk melapik tangan gebus i nie masa menggunakan 'mouse' kat PC tu...Sbb dah tamat dah riwayat Cik Lem i yg kebocoran tu huhuhuhu......

Pemenangnya : takde sesapa laaaaa....uwaaaaaaaaaaaa...... ya ampon! jgn marah ek...i ingatkan agak senang gak nak meneka...ya ampon........

13 comments:

Dee said...

ceh..benda yg u penah bg kt i..napalah x terpikir..cis2..rugi2..

sWeEtDaRLinG said...

huks... ye yer dee.. betul lah, awat tak terpikiaq?

ratna said...

sis.. disebabkan saya mmg tak tau mendenya tu.. dan tau takkan menang.. pasal tu saya tak join.. ha ha ha.. bole?

momguess said...

i nk teka skg boleh?
hahaha

attyfir said...

lor..tak sempat nak teka..huhuuh

zarin said...

sib baik i tk teka kihkihkih

*gorjesmum* said...

cisss kalah lagi hakuuu!!!muahahha

POSH76 said...

sedeynyer tak menang...huhu

cute la mende tu beli kat ner yek...sibuk nyer i ni pantang tngk hehe

lily lotus said...

astaga. jauh panggang dari api my answer..u kena bagi klu frenly sket lenkali sis :P

rasp said...

dee,
: tu lah kan....i ingatkan u leh teka hehehehe

afkar'z,
: hehehehehe

ratna,
: gud gud gud very gud reason hehehe

momguess,
: leh aje...tapi hadiah elek lah iye :D

atty,
: aiseyman....next time perhaps!

zarin,
: hehehehehe

gorjesmum,
: lenkali menang k!

posh,
: i beli nie kat memory lane...gi lah terjah :D

lily,
: tu lah, i tak reti sangat bab2 nak bagi clue tu huhuhuhu...

ikiqzana said...

mmg zana nk teka benda ni la sis tapi x tertulis plak.. hehehe

ct_nurmarlissaa said...

aduyaiii......

imz said...

hahaha..kelakarla...semua tak betul...kiutnyer..kalu im guna ni..ntahla..kemana mouse kemana plak pad tu...hehehe..anyway..kiut sgt...nk carila nt..