Wednesday, September 9, 2009

... mari memasak ...

Mari memasak bersama chef tersohor di alam fantasi ini...... Chef Sapphire :D

Mula2 kita masakkan plastik food atas stove...
make sure apinya takde iye...
Bila lauk plastik tu dah masak, maka dah leh hidangkan...
Sila angkat periuk tu utk dihidangkan ~ hot from the stove gitu ~,
make sure tiup dulu food tu ....

Lepas leh le suap kat Miss T tu iye...
Miss T tu tak kisah makan apa pun...dia bedal je...
Nie aktiviti dia nowadays.... kalo dia tak tolong 'kemaskan' rumah....dia tolong 'memasak' plak....kira my lil princess nie adalah ciri2 ke-girl-an nye kan :D

12 comments:

ratna said...

colorfulnya dia punya menan..

rasp said...

ratna,
: agaknya tu yg dia syiok main tu kan....

ajee @ ngongoi @ kak poyo said...

sis,yg hp tu apa fungsinya ye?;)

GreenJade said...

errr Chef...asam pedas muar 1..kuah kasi kaw2 nye arrhh hihihihi

xpe sis..kasi mind dia active sket...baik utk pkembanagn otak gitu :)

IdaShah said...

haaaa cute nya sapphire main2 masak
klu khayra main masak2 siap paksa mama n papa join...ermm terpaksa lah layan

tp kadang2 syiokk gak kan

Emilia said...

perghh! rajinnye... like mother like doter..hihi :D

eya said...

kecik2 ni mmg rajin..hrp da beso,lg rajin kan kak..

np tetibe link akk xde dlm list kite ye..pelek nih

PerantauSepi1306 said...

eiii tomeinyeeee.... leh wat menantu camnie ;D

rasp said...

ajee,
: ada time tu sambil masak sambil ckp tepon...chef tersohor gitu lah kan hehehehe ke dia dok tepon i nak minta resepi :D

greenjade,
: siappppp...sanggup tak u makan :D
moga2 gitu lah kan sis :)

idashah,
: a'ah part main bersama tu mmg waijb...tul tu sis, syiok gak ooo melayan nie :D

emilia,
: ha! more like, like aunty emilia like sapphire kot :)

eya,
: moga2 dah besor tu rajin cam u sis :)
aiseyman, camne jadik cenggitu...

perantau,
: tapi sis, bila dtg time active 10 dia tu, sanggupkah amik jadik menantu :D

Izan said...

masak untuk berbuka ker tu???

lily lotus said...

alolo..i teringin nak beli mainan masak2 gini..tapi i ada heroesss jer..huhu

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ said...

kita memang boleh bezakan kalau budak tu perempuan or lelaki.. kalau perempuan tu conpem2 main masak2..hehehhe

amboi siap boleh tolong suap Mr. T lagi tu. macam main mak2 la pulak..