Friday, August 21, 2009

...mohon maaf ...

Salam my fwenz

First and foremost, seandainya tanpa i sedari, i telah terkasar bahasa, terlanjur kata, maupun berkata-berkata dan telah menyinggung/menyakiti hati uols, i nak memohon maaf sesangat...

So, now i nak ucapkan...

Selamat Menyambut Bulan Ramadhan Al Mubarak
Selamat Menunaikan Ibadah Puasa
Selamat Beramal Ibadat
Semoga Allah swt memberi keberkatan
dan nikmat kepada kita sepanjang di bulan yang mulia ini!
ALLAHHUAKBAR!!

p.s : makacih sir google pinjamkan pics utk i edit2 buat kad nie :D

19 comments:

Emilia said...

sis, selamat menyambut ramadhan, salah dan silap harap di maafkan.
semoga kita semua beroleh keberkatan di bulan yg mulia ini :)

ratna said...

selamat menyambut ramadhan & berpuasa utk sis sekeluarga.

KiMiE said...

takpe,saya maafkan..janji blanja bukak posa kat pizza je..hahahaha..!!

GreenJade said...

sy pon..mohon maaf apa2 jua kekasaran bahasa or ter'over' kata2

slmt mnyambut Ramadhan & slmt bposa dgn tawaduk sis :)

mamaadam said...

Selamat berpuasa kak..

Dee said...

selamat berpuasa sis!!

neezareef said...

slmt berpose sis...me pn nk mintak maaf zahir dan batin spjg berblog..

pst..nk kurma satu..kekeke

Faizah_Haris said...

salam ziarahhh....selamat berpuasa sis...::::D

IdaShah said...

slmt berpuasa buat rasp n family
sy pon nak mintak maaf gak
sesama lah kita bermaafan yer

a-as said...

sama2 ler kita.. :)

atty's said...

selamat berpuasa jugak..maaf zahir batin andai ada salah dan silap ..

Izan said...

selmat berpuasa...

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ said...

Salam ramadhan untuk sis rasp sekeluarga.. semoga kita sama2 mendapat keberkatan berpuasa di bulan yang mulia ini..

ikiqzana said...

sama jugak gan zana nk ucap kt sis selamat berpuasa dan semoga amalan kita dibulan yg mulia diberkati oleh NYA.. AMIN.

sis..00 ye.. xde ape pun yg sis kecikkn ati atau trkasar bahasa.. ok je.. seronok sgt dpt kenal sis yg sngt spoting dan selalu tersenyum... maaf zahir dan batin jugak...

Shopaholic Mama said...

Selamat berpuasa sis!

Me too, looking forward to Ramadhan!

lily lotus said...

salam ramadhan sis ;)

eedany said...

Salam Ramadhan sis.

semoga segala amalan di bulan yang mulia ini diberkatiNya. Amin.

rasp said...

to all my dearest dar-links,
: salam ramadhan ....

PerantauSepi1306 said...

samelah den.. mahapkan ye apa2 yang den ado buek salah, yang nampak or tak nampak.. selamat berposa juga ;D