Thursday, May 7, 2009

... trip Part 1 ...

Once upon a time...nghehehehehe... very the story telling gitu kan :)
Jom layan si kecik nie :D



Today i'm in a happy mood coz nak jenjalan...


Dah check in kan...

Jom naik erl plaks...

Tapi i wanna eat kfc before i fly .. where to?

Jakarta!!!! yup, we went to Jakarta.....

to be continued .......

10 comments:

Izan said...

pergi bercuti rupanya dia. mahal tak MAS gi jakarta???

Lindah: Kamal: Nuha said...

wah bestnyer pegi jakarta...nak itut boleh?....duduk kat tayar kapal terbang pun sanggup..but Nuha kena pangku ahh

~ Lady ell ~ said...

cute jer sapphire depan kfc tu...hehehe geram tul lah...

rasp said...

izan,
: tak mahal if u booking much2 earlier...

lindah,
: nuha bak mai sini kat i, i sanggup babysit dia tau :)

ell,
: dia nowadays mmg suka buat mimik2 muka yg kita rasa cam nak geget2 je :)

PerantauSepi1306 said...

wuhoooo padnalh bunyik gembira sangat seblom coti-coti mesia hari tu ;D

rasp said...

perantau,
: ngehehehe..ada agenda dah ek...

lily lotus said...

wah...no wonder lama bercuti!

Khas Lysha said...

bestnyer g jakarta lagi... nak ikot... he he he

Blushwax said...

OOooohhh....Jakarta. Shopping best ah pat situ kan?

rasp said...

lily,
: no wonder stevie wonder gitu :D

khas,
: jom jom kita buat rombongan ke sana nak :D

blushwax,
: a'ah sis...sopping heaven gitu kan :D