Friday, October 10, 2008

... kezutan ...

Petang rabu diisytiharkan hari kezutan ngehehehe... coz i dapat nie, terkezut i tau, sebab tak expect, nak nak dah lepas raya...suka suka sukaa.....

Makacih sis ...maap tempek gambar nie lambat..tapi i looiikkkee bangat kad ni tau, cantik!



Lepas tu, balik umah, dapat plak kotak nie..terkezut seminit coz wondering dari mana depa dapat alamat umah i...neway makacih lah iye atas pemberian ini *ihiks*

10 comments:

PerantauSepi1306 said...

uikkksss untungnye dapat hamper beso tu.. hehehehe ingat memula peti ais ;D

moralle said...

beshnyer dapat hamper and kotak besau tu ade ape di dalamnyer :) hehehe, nak mengepo jugak ni....

rasp said...

perantau,
: ngehehehe takde lah besor sgt..gambar kot nampak cam besor ...

moralle,
: sis yg dalam kotak tu hamper tu lah..

Shopaholic Mama said...

I also thot inside tu fridge too! Rezeki you lah sis, you very popular tau!

rasp said...

SHM,
: mana ader fofular!!! If fridge best gak kan *ihiks*

Mieza said...

wah siap dpt hamper...rezeki anak2 tu yang...:D

reena said...

wahhh...syioknye raye...ekekke

pearlEJ said...

wahhhhhhh besttttttttt... dapat hamper... nak sket leh?? hehehe

rasp said...

mieza,
: a'ah sis,mmg rezki depa lah..

reena,
: syiok syiok syiok....

ej,
: leh leh...u nak apa, meh i bagi ngehehehehe...

eedany said...

wowee bestnya dapat gifts...

yang kotak beso tu fridge ke sis? teka jer...

:)