Tuesday, September 16, 2008

... parcel ...

Tadi kat opis kan dapat parcel dari sis perantau sepi .. Thanks iye sis.. Ada dua barang dalam tu...

I dapat nie..wuhuuu suka bangat tau lalalalala.. mula-mula amik pics i pakai, tapi ya ampon... tgk gambar muka i yang begitu mulats cancel..snap camni plak.. i teramat sangat suka...


Yang lagi satu..hakmilik persendirian budak kecik ni.. siap ada kad birthday for Sapphire tau...
dia buka sendiri balutan tu...beriya-iya dia buat..kotak tu je i tolong buka dan kuarkan piano tu..

lepas tu dia main dan main dan main.. suka betul.. org lain tak leh sentuh..'aaapppp' katanya :D memang hak milik persendirian... dia ketuk2 lepas tu sengih bila ada bunyi, dia jentik-jentik, dia bawa ke hulu ke hilir.. suka sangat la tu...

Again sis, makacih banyak.. we love it sooo much...

smoooccchhh to you sis...

10 comments:

ladyell said...

besnye....bila lh ell nk dpt parcel2 nih...seronok kn sis ada org yg mengingati...

rasp said...

ell,
: mmg rasa dihargai gitu...insyaAllah satu hari nanti ell pun akan dpt tau..

reena said...

eee... beshnye... cutela sapphire...auntie gigit bole??

TauruzMama said...

comey tul sphire neh..meh auntie nak HUG!nak geget..grrrrrr!

PerantauSepi1306 said...

heheh tomei aahhh tengok dak kecet tu dok gigh ngan menda tu kan... gegets pipi dia baru tau.. ;p

rasp said...

reena,
: boleh boleh .. ibu dia pun slalu gigit dia *ihiks*

tauruz,
: herrmmm *hugs* aunty gorjes gak!

perantau,
: sis dia suka bangat..masa nak buka wrapping tu tak leh sentuh..dgn kotak2 tu dia nak koyakkan tau..sbb tu i tolong gak dgn kotak tu..mainan tu tunggu dia zzzzz baru leh simpan..gigih segigihnya.. hahhahahha lawak laaa thx bangat iye sis!

eedany said...

wah tambah lagi accessories sis...

saphire cayang...mainlah piano tu auntie nak dengar ni!

:)

pearlEJ said...

hihihihihi.... mmg betul2 hak milik persendirian laa kalau mcm tu kann.... semuanya 'aaappp' jerkkk... heehehehe... cute sgt...

wahhh.. pasneh makin bertambah laa ur accessorieskann laling.... ntah2 dah tak cukup tempat nak simpan tak?? hihihihih... :D

pearlEJ said...

hihihihihi.... mmg betul2 hak milik persendirian laa kalau mcm tu kann.... semuanya 'aaappp' jerkkk... heehehehe... cute sgt...

wahhh.. pasneh makin bertambah laa ur accessorieskann laling.... ntah2 dah tak cukup tempat nak simpan tak?? hihihihih... :D

rasp said...

eedany,
: a'ah sis, bertambah2, but i loike..

aunty dtg kl sapphire mainkan lagu mozart lagi :D

ej,
: mmg hak milik terpelihara lah tu :D

yup, bertambah tapi i sukkaa bangat.. tu la kena beli tambah jewellery box tu !